How min yoongi send Jaejoon to school.
"Apa hal aku pulak kene hantar benda ni*tunjuk jaejoon*dekat bende yang dimanakan sekolah?"soal yoongi tidak berpuas hati sambil memandang tajam ke arah song ji hyo.
Ji hyo melepaskan satu keluhan kecil sebelum membalas tatapan yoongi.dihulurkan beg pada yoongi dengan senyuman manis.
"Sebelum apa-apa saya nak minta maaf banyak-banyak dekat awak yoongi sebab terpaksa hantar jaejoon.hanya awak je yang ada sekarang.namjoon dengan seokjin kerja.tatkanlah saya nak harapkan jiran baru kita pula seganlah saya."ujar song ji hyo panjang lebar.
Yoongi memutarkan biji matanya ke atas sebelum mengambil beg jaejoon dan digalasnya.
Tch..semua kerja kerja macam ni tak swag langsung!
"Yelah..yelah..kali ni je aku tolong lepas jangan harap aku nak tolong.."balas yoongi.
Jaejoon yang berada di tepi omma mula berasa tidak sedap hati dengan yoongi.bukannya dia tidak tahu betapa malasnya pak cik yoongeh hendak berjalan dan bangun..ni kan pula mahu menghantarnya ke sekolah?
Pfftt buat lawak ke apa?
"Jaejoon ah..kamu jangan nakal-nakal dekat sekolah ye.ni uncle yoongi hantar kamu ke sekolah.bye sayang omma."
Sebuah kucupan singgah di pipi jaejoon sebelum ibunya hilang entah ke mana.kini yang tinggal hanyalah min yoongi dan song jaejoon.
"Pehal kau?jomlah aku hantar kau pergi sekolah."
"Pak cik tahu ke sekolah joon dekat mana?"soal jaejoon dengan kening sebelah terangkat.
Dengan wajah yang tenang disusuli dengan guapan yang besar yoongi membalas...
"Pft manalah aku tahu."
"Aishh..kenapalah omma suruh dia ni hantar aku.."bisik jaejoon sendiri sebelum menggeleng kepala.
************************
[Beberapa minit kemudian]
"ARRRRRGGHHHH LARI BODOH!LARI!!!SIAL BETUL PUNYA ANJING!DIA TAK TAHU KE AKU KETURUNAN DIA!!!!"
Belum sampai 10 minit mereka berdua berjalan.yoongi tanpa sengaja terpijak ekor seekor anjing yang sedang menyelongkar sampah di tepi jalan.
Tidak pasal-pasal lelaki itu dikejar,mujurlah tubuh kecil sempat diangkat dan dikepit pada ketiaknya..terkangkang kangkang yoongi berlari diikuti dengan carutan yang terkeluar pada mulutnya.
YOU ARE READING
[✔] BOOK 1 : WEREWOLF MATE || THE APLHA [KIM TAEHYUNG] [Short Ff]
WerewolfTitle : Werewolf mate||The alpha (BOOK 1) Genre : Agresive romance Cast : Song ji hyo & Kim Taehyung "I hate little human likes you girl..but this time excepted *smirk*" Kim taehyung,dia antara serigala yang paling kejam di daerah hutan jeju.sanggup...