ⓒⓗⓐⓟⓣⓔⓡ ⓢⓘⓧ

2.5K 290 91
                                    
















" you're my mate?! "










Ong seong woo memeluk tubuhnya sambil bersandar di sebuah pokok besar..duduk berehat bukan di kawasanya tetapi di kawasan werewolf lain..

Tanpa dirinya,dia didekati seorang lelaki dengan parut dalam yang banyak pada badannya serta wajahnya yang garang.

"Tengoklah siapa ada dekat kawasan aku ni.."dia tersenyum sinis melihat kelibat seong woo yang berada di situ..

Seong woo memandang si dia dengan kening sebelah terangkat dan kembali melelapkan matanya.tidak peduli dengan kehadiran si dia.

"Tak sangka kau ye seong woo diam-diam kau ada muslihat tersembunyi.."

"Ye aku tahu.."

"Heh..jadi kau betul betul yakinlah ni nak V tu hancur?huh?pengkhianat.."

Seong woo pantas membuka kelopak matanya dan memandang tajam ke arah si dia..

Perkataan pengkhianat sedikit membuatkan hatinya terasa..

"Aku bukan pengkhianat..dan aku tak pernah setuju pun nak jadi kumpulan dia!"

"Yeah..yeah..cakaplah apa pun..bila kau dah dapat kelemahan sebenar v bagi tahu aku cepat- cepat.sebab aku tak sabar nak bunuh dia."

Seong woo merengus geram selepas itu..werewolf itu mula bangun dan berjalan ke suatu arah..

Dia,sebenarnya sudah lama membenci kim taehyung cuba tidak berani hendak melawan kerana taehyung merupak  true blood alpha yang jauh lebih ganas dan kuat daripada alpha biasa..

Jadi dia perlukan kuasanya sendiri dan mahu menguasai kawasannya sendiri..dia juga alpha!

"Aku akan rampas semua yang kau ada v.."













*******************************





Malam pada di petengahan musim panas bulan menggambang berwarna merah mula muncul di sebalik awan-awan hitam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Malam pada di petengahan musim panas bulan menggambang berwarna merah mula muncul di sebalik awan-awan hitam..cahaya merahnya memenuhi hampir ke seluruh hutan.werewolf liar yang dalam keadaan 'heat' mula mencari mate mereka yang ditentukan takdir.

Salakan serigala menyahut daripada satu serigala yang lain ke satu serigala yang lain..malam itu,song ji hyo ditinggal sendirian di dalam sarang kumpulan taehyung.jimin,hoseok,seong woo malah Taehyung juga tidak munculkkan diri sejak pagi tadi.

Mereka sempat berpesan pada song ji hyo untuk duduk diam-diam di dalam sarang mereka sehingga pagi esok.melarang manusia itu untuk tidak kemana-mana.

[✔] BOOK 1 : WEREWOLF MATE || THE APLHA [KIM TAEHYUNG] [Short Ff]Where stories live. Discover now