" the ending - Hurtful choice "
Tubuh taehyung dalam bentuk serigala penuh dengan luka,pipi kanannya terdapat kesan cakaran yang dalam serta banyak darah yang menyelebungi tubuhnya..
Jongin,sebelah kakinya pula mempunyai kesan gigitan dan matanya tidak dapat dibuka..tetapi kedua-dua serigala ini tidak mahu mengalah dah masih mahu berlawan..
Ketika taehyung sedang terleka sesaat melihat ke arah lain,jongin mengambil kesempatan dengan berlari ke arahnya dan mahu mencakar ke wajahnya..
-matilah kau-
Zapp!!
Sebelum sempat alpha itu melakukan mencederakan lebih teruk taehyung,serigala berbulu coklat dengan mata berwarna merah menolak tubuhnya sehingga jatuh ke tanah.
Tanpa belas kasihan serigala berbulu coklat itu mengigit leher jongin dengan gigitan yang dalam..jeritan jongin bergema di seluruh hutan dan perlahan lahan dia berubah ke bentuk manusianya.
"Ta-tak guna namjoon.."
Senyuman sinis terukir di bibir serigala namjoon dan..
Zapp!!krekkk
Namjoon mengigit leher jongin sehingga terputus daripada badannya..werewolf kai tumpas..
Taehyung yang melihat situasi tersebut mula perlahan lahan berubah ke bentuk manusianya,nafasnya lemah..tulang rusuknya terasa mahu patah kesemuanya..
"Namjoon.."
Ketika mereka menyangka pertarungan tersebut berakhir,ong seong woo mengundur setapak ke belakang..badannya mula menggeletar..tidak percaya dengan apa yang dia lihat.
Tak mungkin..
Kim jongin kalah!dan mati pulak..
Setapak demi setapak dia mengundur ke belakang dan..
Zapp..
Again..serigala namjoon muncul secara di belakangnya dan menampar kuat werewolf itu menggunakan kukunya yang tajam.
Seong woo mengerang kesakitan..badannya tercampak entah kemana..
"Seong woo..kau pengkhianat.."tegur suatu suara..
Bunyi tapak kaki itu semakin mendekatinya..seong woo gelisah..pantas dia berpaling..ianya.
Kim taehyung dan namjoon dalam bentuk serigala berjalan mendekatinya.mata mereka merah seperti dalam..
Kedua-dua alpha itu berada dalam tahap kemarahan yang maksimum..
"V-v..aku..aku minta maaf..jebal..aku janji aku tak buat dah.."
"Kau..kau hancurkan kebahagian aku..grrrr"
YOU ARE READING
[✔] BOOK 1 : WEREWOLF MATE || THE APLHA [KIM TAEHYUNG] [Short Ff]
WerewolfTitle : Werewolf mate||The alpha (BOOK 1) Genre : Agresive romance Cast : Song ji hyo & Kim Taehyung "I hate little human likes you girl..but this time excepted *smirk*" Kim taehyung,dia antara serigala yang paling kejam di daerah hutan jeju.sanggup...