Yavuz içeriye girdiginde gördüğü manzarayla sok oldu. Bahar ın bileginin biraz alt kısmına cam saplanmıs deli gibi kan akıyordu. Yavuz oturduğu yerden bir hışımla kalktı ve Bahar ı kucağına aldı. Aşagı inerken de bir yandan da kapı çalmaya başladı. Yavuz kucagında Baharla zor da olsa kapıyı acti ve Ateş Eylem Nazlı Keşanlı Avcı vardı. Onları ittirdi ve arabaya doğru ilerledi. Baharı arabanın alka koltuguna yatırdı.
-Ne oldu aga?
-Ne oldu enişte Bahara ne oldu?
-Ya kendini olduruyordu bir durun hadi binin arabaya hastaneye gidiyoruz.
-Ta tamam !(Eylem)
Herkes kendi arabasına bindi. Hastaneye geldiler. Yavuz Baharı kucakladı. Sedyeye yatırdı hemşireler ve doktor geldi hemen Baharı ameliyata aldılar.
2
Aradan 2 saat geçti ama hala Bahar çıkmamıştı. Ortamda bir panik ve Yavuzun ağlamasından başka hic birşey yok. Doktor cıktı içeriden
-Bahar Kutlunun akrabası
-Be ben sevgilisiyim ne oldu?
-Geçmiş olsun ..
-Na nasıl oldu mu lan?
-Beyfendi sözümü bitirmedim. Gecmis olsun karınızda bebeginizde gayet iyi sadece cam derine battıgı için çıkarmak zor oldu. Bahar Hanım 2 gün bizimle tekrar geçmiş olsun. Bahar Hanım birazdan odaya çıkacak. Çıktığı zaman görebilirsiniz.
-Ohhh be!(Yavuz)
-Rahatladım aga!(Kesanli)
-Yavuz Bahara ne oldu? Anlat hemen!
-Sakin ol eylem! (AVCI)
-Ne sakin olucam be kim bilir kıza ne yaptı?
-Ben karıma ve bebeğime bilerek asla zarar vermem saçmalama!
-Aga bir sakin durun be! Bahar yengem sağ salim bir çıksın sonra yiyin birbirinizi!(Keşanlı)
-Dayıoğlum haklı!(Ateş)
Bahar çıktı ve odaya götürüldü. 228 nolu odaya. Yavuz koşar adımlarla odaya geldi. Iceriye girdi.
-Bahar iyi misin?
-Ya yavuz ne oldu bana ?
-Birsey yok. Ben suçluyum aşkım. Çok ozur dilerim çok çok çok!.
-Tamam.tamam. ama ne oldu bana neden burdayım?En son kavga ettik ben yukarıya çıktım birşeyler kırdım sonra hayır hayır ben kendimi mi öldürecektim ben bebegimi oldürecektim. Hayir ben senin yüzüne nasıl bakarım ? Olamaz hayir?
Der ve ağlamaya başlar.
-Bahar . Baharım ağlama ne olur benim suçum ben zorladım seni ne olur yapma!
-yenge nasılsın iyi oldun mu?(ates)
- E evet ! Iyiyim.
-Bahar nasılsın kardeşim? (NAZLI)
-iyiyim dedim ya canim .
-ama sıkmayım karımı gecin oturun şöyle.
Herkes oturdu ve kız istemeyi konuştular. 2 gün sonra Bahar ın çıktığı sabahın akşamı gelicekler.
-Yaa artik birseyi açıklamanın zamanı geldi.(bahar)
-Ne oldu kotu birseymi?(Yavuz)
-Hayir yaa. Eylem ve Avcı, Nazlı ve Ateş sevgiliiiiiii! Hahahah!
-Ohaaa!(yavuz)
-Vallla mı lan?
-Off evet!(Eylem)
-Offff evet yaa! (Nazlı)
2 gün sonra
Bahar hastanesen cıktı ve ailesi geldi. Aksam oldu. Bahar mor be mini bir elbise giydi.Yavuz ise siyah normal bir takım elbise. Yavuz annesi babası ve kardeşi SU ile geldiler. Kapı çaldı
-Hoş geldiniz ben Baharın annesi Funda.
-Hoşbulduk ben de Yavuzn annesi Gülümser.
Boyle konuşmalar gelip geçti ve sonunda Bahar kalkıp kızlarla kahve yapmaya gittiler.
-Kizlar kahveler hazır. Yavuzunkine de tuzu koyduk mu tamam!
-Al Bahar dök bolca hadi .
-Tamam tamam. Ver
Bahar tuzu bolca döker ve o fincanın ucuna kırmızı bir kurdele bağladı.
-Tamam bunlar hazır. Nazlı ve Eylem siz de şu tepsiyi ve suları getirin.
-Tamam hadi git.(Eylem)
Bahar iceriye kahveleri götüdü ve herkese ikram etti en sonda Yavuza ikram etti.
-Tuz koymadın dimi Baharım?
-He he koymadım.
-Insallah.
-Maşallah.
Bahar yerine oturdu ve kizlarla gulmeye başladı tam o sırada Yavuz kahveyi içti ve hemen olduğu gibi püskürttü.
-Hassiktir! Bu ne be?(yavuz)
-Oha Yavuz! Yavaş!(bahar)
-Şşş yakışıklı yavaş kızdırma gelinimi! Hahahhaha!(hamit)
-Tamam tamam da bu insan öldürür.(Yavuz)
-Abartma be bende tadına bakmak icin ictim birşey olmadı.
-Ne ne yaptın? Sen bu hamile halinle bunu mu içtin kalk kalk hastaneye mideni yıkatalım.
-Ayyy saçmalama.
-Eee yeter artik ben gelini mi istiyorum. Iı Allah ın emri peygamberin kavliylen kızınız Bahar ı oğlumuz Yavuza istiyoruz.
-Iı e gençler sevmisler bize de hayırlı olsun demek düşer. Verdim gitti.
-Oğlan bizim kız bizim . Oğlan bizim kız bizim .(NAZLI ,EYLEM,SU)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DOKTOR BİR ASKER
FanfictionBir doktorun bir askere olan sevdasının anlatılmaya değer hali (İstihbaratçı bir doktor.)