DÜĞÜNÜMÜZ VARRR

647 23 3
                                    

Sabah oldu ilk Yavuz uyandı. Bahara baktı hala daha uyuyordu. Onu uyandırmak istemeden yataktan kalkmaya çalıştı ama Bahar uyandi.
-Ya öküz insan uyuuor burada.
-Ökuz mu?
-Ya yavuz sen miydin?
-Sen kimi bekliyordun?
-Ya ben Eylem ve Nazli yi bekliyodum. Herhalde rüyamda gördüm malum eski gunlerimi ozledim.
-bu ne demek şimdi?
-Yani şeyyy iste biz eskiden her gece boyle korku filmi izler. Korkup birbirimize sarilarak uyurduk.
-hıh anladim sen yat ben gidip kahvaltı hazir mi diye bakıyım.
-Tamam.
    Yavuz aşagı indi. Mis gibi yemek kokuyordu.
-Ohhh anne yine dokturmussun .
-Evet de gelinim nerede?
-Hemen sattin beni bee . Gelinin yorgun dun nisanda çok ayakta durdu ya.
-He iyi iyi git al gel sonra kahvaltiya başlarız.
-Ben geldimmmm (Bahar)
     Bahar uzerine göbegi acik bir penye ve şort giymis geliyordu.👇👇

-Baharrr! Bu ne kilik?
-Ya ne var hem evdeyiz? Kıskançlık yapma!
-Bahar ben o yuzden mi kizdim? Ya bebeğimiz üşütürse? O zaman ne olur git üzerine kalin bisey giy.
-Yaa düşünceli aşkım. Hem ilk 4 ay kuralı unuttun mu? Ayrica hadi yemek yiyelim. Biz cok aciktik.
-Tamam kizim hadi gelin (Gulumse anne)
-Annemler oteldelermis birazdan geleceklermiş.(Bahar)
-Iyi tamam kizim.
    Hepsi yemeklerini yedi. Bahar in annesi ve babasi iceride oturmuştu. Tam o sırada kapi caldi.
-Ayyy gelinligim geldi kesin   
       Bahar hemen kapiya kostu ve acti. Gelinliği ve kizlar yani eylem nazli vardı.  Hemen onlari iceriye aldi. Dugune 5 saat vardi ama onlarin 4 saati vardı.
-Biz gidip hazirlanalim . Yavuz sen Ateşlarin evine hadi damatligin orada.
-Emredersiniz komutanim .
4 saat sonra
Hepsi hazirdi. Baharin gelinligi muhteşemdi kizlarda cok guzeldi.Nedime olduklari icin uc kizda beyaz Su ise Yavuzn tek kardesi oldugu icin bordo gitmişti
BAHARIN GELINLIGI👇👇.

Nazlinin elbisesi👇👇

Eylemin elbisesi 👇👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eylemin elbisesi 👇👇

    Su yun elbisesi👇👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    Su yun elbisesi👇👇

    Su yun elbisesi👇👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hepsi cok guzeldi.tim ise siyah takim elbise giymis. Yavuzda  siyah damatlik giymisti.
     Yavuz ve tim kapiya geldi.
- Allahhhhh geldilerrrrr (Nazli)
-Hadi bakalim  kapiyi acma  parasi (Eylem)
Yavuz kapiyi caldi.
Kapi yarim acildi.
-Eeee eniste alalaim bi 200 (Nazlı)
-200 de ben etti mi 400 hahahaha(eylem)
-Tamam tamam alin da bir an once gelinime kavusayim.
   Yavuz parayi verdi ve Baharida alip arabaya bindiler. Gelin arabasinda eylem nazli ve su da vardi.
Yarim saat sonra.
Sonunda salona geldiler. Salon muhtesemdi. 1 saat sonra konuklarda tam olunca nikah memuru geldi. Yavuz ve Bahar merdivenlerden yavas adimlarla inerken alkislar isliklar havada ucusuyordu. Sonunda nikah masasina oturdular
-Evet siz Hamit oglu Yavuz Karasu hic bir etki ve baski altinda kalmadan hastalikta saglikta Yıldırım kizi Bahar kutlu esiniz olarak kabul ediyormusunuz?
-Aslında bir baskı altındayım . Sevgilimin gulunce kisilan gozleri beni baski altinda birakiyor. Bundan dolayi her sabah bu gozlere uyanmak icin EVETTTTT!
Alkislar havada ucusuyordu.
-Siz Yildirim kizi Bahar Kutlu..............................
..........................................................?
-O mavis gozlere her sabah uyanabilmek icin tum kalbimle EVETTTTT!
O gece dugunde herkes cok eglendi. Herkes evlere dagildi ve YAVUZ VE BAHARDA(Huhu 🔥🔥)
-Oh sonunda  geldik! (Yavuz)
-Ayy yoruldun mu ?
-Yoo bu gece daha cok yorulacağız.
-Ya yavuz zaten anneni babani ve kardesini evden gonderdin. Niye ki?
-Eee sesten rahatsiz olmasinlar diye.
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 (LÜTFEN RAHATSIZ OLANLAR OKUMASIN )
-ya varya sen t-
-Şsss az laf cok is.
Yavuz Baharı kucağına aldı ve odaya  ciktilar. Hemen Baharı yatağa yatirdi.
-Yavuz ben istemiyorum.
-hadi ama soz verdin.
Yavuz elini kizin ozel bolgesine goturdu.
-Bak iste istiyorsun ıslanmissin.
-Ya off tamam.
    Yavuz hemen kizin tepesine cikti. Uzerindekini bir hisimla cikartti daha sonra Baharin gelinligini.
-Ya yavuz d dayanamiyorum hadi.
    Yavuz şaşırmıştı ama hamile oldugu icin hormonlari  istiyordu.
  Yavuz ve Bahar da yataktaydı. Yavuz daha fazla dayanamadı ve birden  kizim bacak arasina girdi. Bahar ise Yavuzun altinda zevkten inliyordu.
             -SONNN
BIR DAHAKI BOLUM BURADAN DEVAM ETTIRCEM OY VERMEYI UNUTMAYIN BYY SIZI ÇOK SEVİYORUM 🔥🔥❤❤❤❤


BİR DOKTOR BİR ASKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin