BAHARIN NAZI

830 26 4
                                    

-Evet biz aile olucaz.
        Bahar Yavuza sıkıca sarılarak ağlamaya başladı . Yavuz Baharın ağladığını görünce dayanamadı ve o da ağlamaya başladı.
-Bahar niye ağlıyorsun?  Yoksa sen bir çocuğumuz olsun istemiyor musun?
-Hayir istiyorum ama başka cocuk istiyorsan ilk once evlenmemiz gerek.Evlenmeden olmaz yani.
-He bunu sen mi söylüyorsun Bahar sen hamilesin ve biz evli degiliz.
-Kim hamile?
-Sen
-Sen kime hamile diyorsun be sensin hamile benimle duzgun konus. Senin karsinda hamile birisi var.
-Bahar hayatım iyi misin? He tabi doğru şimdi sen hamilesin ya ani ruh degisimleri olabilir.
-Hahaha ya Yavuz saka yaptım zaten ilk 4 ay oyle bir belirti olmaz ve şey yapabiliriz.
-Heeeee iyi o zaman evlenelim o gece se-
-Yavuzzz!
-Tamam tamam.  Kizma neyse sen bi çık hastaneden de gidip nikah tarihi alalım 4 ay bitmeden 
-Ya yuh yuh yavaşşş!
-Cigerimi söktün hahaha.
-Ayy çok  komik  neyse sen git ben giyiniyim çıkarız.
-Tamam.
      Bahar Yavuz odadan çıkıca üzerine siyah çiçekli bir tulum giydi👇

      Bahar Yavuz odadan çıkıca üzerine siyah çiçekli bir tulum giydi👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dişarıya çıktı. Butun tim ve kızlar birden alkışlamaya basladi. Bahar ise ne diyeceğini şaşırmış. Sadece Yavuz a bakıyordu. 
-O an bir sey oldu ve kendini Yavuzun kucaginda buldu Yavuz Baharı kucaklamış arabaya dogru götürüyordu
-Ya Yavuz bıraksana.
-Allah allah. Ben oyle uzaktan bakinca hamile bir kadini yürütecek bir adama mı benziyorum.
-Hayir. Ama beni artik indir.
-BAHAR hayir ve sus cok konusup da yorulma cocugumuzu da yorma tamam mı canım?
-Tamam tamam ama eve gitmeden bir avm ye mi gitsek. (Arabaya binerler.)
-Bahar ben seni iki adımlık yolda  yürutmedim sen bana Avm diyorsun.
-Allah Allah ben hamileyim canım alışveriş yapmak istedi.
-Ya Bahar hem sen ilk 4 ay hiçbirşey olmuyor diyosun hem de ne diyosum? Ayrica insanin cani avm çeker mi ? Sen de normal hamileler gibi portakal iste cilek iste.
-Sen bana ne demek istiyorsun. Ben normal bir insan degil miyim? O zaman gitseydin normal insanlarla çocuk yapsaydın.
-Ya ben oyle m-
-Yavuz sus kapaceneni ben sana küstüm.
-Tamam ama ben senin gönlünü almasını bilirim. Hem de sen benim çoçugumun biricik annesinin.
         Yavuz ve Bahar dogruca nikah dairesine gelirler. 2 buçuk ay sonrasına tarih alırlar.Eve dönerler ve direk yatak odasına giderler.
-Yavuz benim cok uykum geldi ben uyuyorum.
-Aa ne uykusu benim daha isim vardi.
Bahar anlamsızca yüzüne baktı ve
-Ne isi ?
-Bu is! Dedi ve Baharın tepesine cikti. Baharın dudağına küçük bir buse kondurdu. Bahar olacakları anlayınca tek çaresi numara yapmak oldu
-Aaaahh Yavuz!  Bebek aahh!
-Ne ne oldu Bahar iyi misin ?
-Ahhh birsey oldu . Dedi ve bayılmış gibi yaptı.
-Baharr Bahaar Babarr !
-Hahhahaha ya saka yaptım hahah nasıl korktun ya tipe bak!
-Ya Bahar iyi misin sana ve bebegimize birsey oldu sandim!
-Ayy çen korktunmu? Hahaha
-Valla sen kaşındın dedi ve Baharın tepesine cikti ve opmeye başladı.

-Baharr Bahaar Babarr ! -Hahhahaha ya saka yaptım hahah nasıl korktun ya tipe bak!-Ya Bahar iyi misin sana ve bebegimize birsey oldu sandim!-Ayy çen korktunmu? Hahaha-Valla sen kaşındın dedi ve Baharın tepesine cikti ve opmeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤👄🔥🔥🔥🔥🔥
Evet iste hamiş bir Bahar karasu bir dahaki bolum bol fesatli ulucak cunku dugun var ve gecesi var(🔥🔥) yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın sizi cok sevirem❤❤

BİR DOKTOR BİR ASKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin