-Yavuzz!Kızlar yardım edin !
-Noldu aaa!
-Yavuz!
-Ya ne bakiyonuz yardim edin de su okuzu içeri alalim.
1saat sonra
Yavuz yavaş yavaş ayilmaya baslamisti o ayilana kadar Bahar Yavuzun yuzundeki kanlari temizlemisti.
-B bahar!
-Yavuz ne oldu sana?!
-Şeyyy ben off...
-Ne yaptın sen ?
-Ben içtim sonra da kendimi bir kavgada buldum!
-nee sen eflarlandin ve bensiz ictin he?
-Sensiz derken? Sen hem doktorsun hem de iciyosun !
-Allah allah efkarlanınca ayrı ! Hemde sen de askersin iciyosun!
-Simdi sen beni affettin mi?
-Sen asil kendimi affettirebildim mi diye düşün hadi hadi kalk!
-Nereye ?,
-Bara Yavuz sorun mu var?
-Yoo hadi gidelim ama gece sen düşün!
-Neyi ?
-En son sarhosken biz-
-Yavuzzzz! Kizlar görüşürüz!
-Tamam byy biz gideriz birazdan siz de eve gelince rahat rahat ...( eylem)
-Hahahahhaah😂😂aynen (Nazli)
-Sagolun kizlar! Cok düşüncelisiniz ( yavuz)
-Yavuz seni birde ben döverim görürsün!!
-Tamam yaa!
Yavuz ve Bahar yaklasik 1 saat sonra geldiler. Bahar kirmizi askili bel kısmı dantel tul olan mini bir elbise giymisti. Yavuz da siyah gomlek ve siyah pantalon giyip beyaz bir ceket giymisti. Içeriye girdiler ve bir masaya oturdular.
-Oooo Yavuz bey ne zamandir yoktunuz. Konuklarimiz Yavuz Karasu aylar sonra tekrar aramizda buyuk bir alkissss( dj)
-Sağolun sağolun bundan sonra böyle malum evliyim karim da gördüğünüz gibi yanimda (Yavuz)
-Evet gördüğünüz gibi!!(bahar)
-Oo yengemiz de kiskanc bir dakka Bahar!!(Dj)
-Cemmmm kardooooo!(bahar)
-Yaa çok özledim(dj)
Dj sahneden indi ve Bahara kocaman sarıldı.
-Bahar ve Cem siz nereden tanışıyorsunuz!(Yavuz)
-Aşkım Cem benim ilkokuldan beri arkadasim en son 2 sene once yani ben doktor olmadan once gorustul sonra o da evlendi bir daha da görmemiştik birbirimizi .
-Aynen çok özledim .(cem)
Ve o an bir silah sesi duyuldu Bahar karşısındaki elinde silah olan kişiyi görünce
-Eylemmmm!(bahar)
-Bahar çabuk cik buradan!( Yavuz)
Evet bolum kisa ve gec geldi biliyorum ama uzun süredir evde olamiyorum bunu da yolda yazdim . Size bir kav soru sorucam.
-1.Yavbah fesatli sahne gelsin mi?
-2.Kitap beğeniliyor mu?
Lütfen yorumlara yazin sizi cokkkk seviyorummmm oy vermeyi ve de yorum yapmayi unutmayın kucak dolusu sevgilerimle❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DOKTOR BİR ASKER
FanfictionBir doktorun bir askere olan sevdasının anlatılmaya değer hali (İstihbaratçı bir doktor.)