-Eylemmmm!
-Bahar çık buradan! (YAVUZ)
-N nasıl hayır çıkmıyorum.
Yavuz Baharin kafasina masanın altına doğru aşağiya çekti.
-Bahar lütfen bak ben askerim ve su anda gördüğün gibi catisma cikti sana birşey yaparlar git buradan.
-Yavuz senin silahin var mi?
-E evet
-Yedek var mı?
-Evet iki tane var nabıcaksın?
Bahar Yavuza doğru egildi ve belindeki silahı aldi.
-Lazim!
-BAHAR birak onu bak patlar!
-Biliyorum ilk defa kullanmıyorum!
-Ne nasıl?
-Ya sus da şimdi burda kurşuna dizilmeyelim!
Bahar ayağa kalltı e ateş etmeye basladi daha kalktığı gibi iki kişiyi vurdu. Yavuz şaşkınlıkla yerden kalktı. Ateş etmeye basladi. Eylem Yavuz Bahar ve birkaç asker daha vardi. Bahar masanın uzerinden atladı. Kendini koltuğa atti oradan kalkti ve koşarak sahneye gitti. Sahneye çıktı. Silah ile birkaç kisiye ates edip yukarıya dogru koştu çünkü adamlardan birisi barın tam ortasında duran dev gibi cam topu düşürecekti. O top düşerse onlarca sivil ölürdü. Adamın arkasindan kosup ensesine silahin arkasiyla vurdu. Adami balkondan aşagıya itip yanındaki adama da 3 el silah ile ateş etti. Sonunda çatışma bitti. Bahar aşagıya indi. Eylem ve Yavuz ona büyük bir şaşkınlıkla bakiyordu.
-Ba ba bahar!(Yavuz)
-Efendim ?
-S sen kim kimsin bahar nerde?
-Yavuz ben buradayim.
-Bahar sen bunları na nasil yaptin ben bile yapamıyorum!(Eylem)
-Sen nasıl yapican ki?
-Şeyy ben ıı....
-Seyy sen ıı...
-Off askerim daha dogrusu istihbaratçı!
-Eylem yuhh!
-Bahar kimse bilmiyor ama sen bunlari nerden biliyorsun?
-Şeyy boşver!Hadi cikalim yoksa buraya daha fazla parali asker gelecek!
-Ne ne sen nerden biliyorsun?(Yavuz)
-Hicccc öylesine. Yavuz iyi misin?
-Evet de niye?
-Vurulmussun!
-Ne!(eylem)
-Du dur sakin ol cikalim ben arabada bakarım!
-Tamam
Eylem Yavuz ve Bahar aynı arabaya bindi. Diğer beş askerde başka bir arabaya bindi.
Bahar Yavuzun yarasina bakti sadece sıyırmıştı. Arabadaki sağlık çantasından malzeme çıkardı ve ufak bir dikiş attı.
-Tamam bitti.
-Sağ ol ha bu arada yirttin diye sevinme evde bunları nerden bildigini sorucam ve hamile oldugun halde nasil yaptın?
-Ya bebek 3 buçuk aylik ve de senden öğrendim.
-Bahar bunlari ben senin yanında hic yapmadim ki!
-Ya off tamam hadi gidelim midem bulanıyor.
-Ayy kanka varya sen de az değilsin! (EYLEM)
-Sus beee kendine bak ajan hanım!
-Tamam tamam sustum hahahaha😂(eylem)
1 saat sonra
-Ohh be sonunda geldik. Midem cok bulanıyor. (Bahar)
-İstiyorsan hastaneye gidelim.
-Yok yok uyuyunca geçer!
-Tamam sen bilirsin.
Bahar ve Yavuz içeriye girdi.
-Sen otur ben de yatağı açayım. (YAVUZ)
-Sen de iyice hanimci oldun haa hahahah!
-Bahar ya ben senin miden bulanıyor diye yatakları aciyim sen bana hanimci de ayip.ayip neyse ben gidip aciyim yarin hesaplaşiriz.
-Off tamam yaa hanimci.
-Baharrr !
-Sustum.
Yavuz yukarıya cikti yatağı açtı Bahar ise aşagida ki koltuğa uzandi ve uyumus numarasi yaptı.
-Hadi bakalim beni yukariya cikar yavuz bey!
Bahar icinden bunu soyleyerek sessizce kıkırdadi.
-Bahar hadi açtım.
-..
-Bahar.
-..
-Bahar iyi misin BAHARR!
YAVUZ koşarak asagiya indi. Bahar ın uyudugunu görünce rahatladı. Çünkü bebege bir sey olduğunu sanmıştı. Bahari kucağına aldi. Merdivenlere dogru ilerledi. Merdivenlerden yukariya cikti. Bahari yatağa yatırdı kendisi de yanina kıvrıldı. Bahar hala numara yapiyordu.
BAHAR DAN..
Aradan bir saat geçti. Yavuz uyumustu. Bahar onun uyudugundan emin olunca sessizce yataktan kalktı. Beyaz masaya dogru ilerledi. Kirmizi hasir ip askılı çantasindan telefonunu aldi. Sessizce kapiyi acti ve odadan çıktı. Minik adımlarla merdivenlerden aşagıya indi. Dışarıya çıktı. Havuzun yanindaki banka oturdu. Telefonunu acti ve gizli numarayı aradi.
-Alo!
-....
-Kocam anladi
-....... ....... ....!
-Hayır böyle birsey yapamam.
-..... . ..... .... .... ... .........!
-Tamam.
- ....
-Görüşürüz .
OFF ALLAHIM ne yapacagim? Ben bittim ama her şeyi anlatacağım umarım anlayisla karşılar.
-Bahar!
-Hassiktir!
-Yuh Bahar sakin ol benim!
-Ohh korktum baskasi sandim sen uyuyordun ne oldu?
-Telefonunu cantandan alip çıkınca bende bir sey oldu sandim.
-S sen uyanik miydin?
-Evet.
-Ne zamandir buradasin ?
-Simdi geldim neden ?
-Hicc biraz annemle telefonda tartistim da! Duymani istemezdim o yuzden!
-Heee sabahin 5 inde tamam ama neyse hadi gel yatalim.
-Tamam!
Helloooo yine ben ben bu bölümü cok sevdim hele de Baharin muhtesem haraketlerini . Bakalım Bahar Yavuza ne açıklayacak. Telefon da kiminle konuşup yavuza annemle konustum diye yalan soyledi hadi siz merak edin byy😁😁
Oy vermeyi ve yorum yapmayi unutmayin canparalerim sizi cok seviyorummm😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR DOKTOR BİR ASKER
FanfictionBir doktorun bir askere olan sevdasının anlatılmaya değer hali (İstihbaratçı bir doktor.)