Már pattantam is ki a kocsiból és futottam be. Szerencsére az ajtót már ki nyitották. Elkezdtem keresni a wc-t. A ház gyönyörű volt. Mindenhol elegáns képek, bútorok, és egy bazinagy hűtő volt a konyhában. De sajnos nem értem rá kifosztani. Mentem tovább, és már vagy a 29. folyosón fordultam be, mire megtaláltam a toaletet.
Miután elvégeztem a dolgom, próbáltam visszamenni. De nem ment, mert eltévedtem. Fél órán át bolyongtam, mire meghallottam hogy valaki a nevemet kiabálja.
- Emmaaa!! Emmaa!! Hol a francban vagy?- kérdezte Luca.
- Nem tudom!- kiabáltam kétségbeesve.
- Játszunk márkopólót!- mondta Virág.
- Akkor megtaláltok?- kérdeztem. Még mindig bolyongtam, keresve a hangok forrását. Majd elkiáltottam magam.
- Márkooooo!- üvöltöttem torkomszakadtábol.
- Poloooooo! - harsogták a többiek.
- Márkooooo!
- Poloooooo!
- Márkoooo!
- Polooooo!
- Má... Hát itt vagytok?- kérdeztem boldogan.- Ez a ház bazinagy! Azt hittem sosem találtok meg! Ez volt êletem legrosszabb 30 perce.
- Te aggódtál?- kérdezték a többiek.
- Pont te? Inkább mi aggódhatnánk, hogy tévedésből benyitsz oda, ahova nem kéne, és meghalsz!
- Van itt olyan szoba?- kérdeztem.
- Ááá....Neeeeemm...- nézett félre Erik. Majd odasúgott valamit Virágnak, mire elment.
- Most hogy megtaláltatok, eszünk valamit?- kérdeztem csillogó szemekkel.
- Aha. Menjünk. - Elmentünk a konyhába, és kinyitottam a hűtőt. Azt vártam, hogy tele lessz mindennel, de nem volt. Semmi. Majdnem elbőgtem magam, mire meghallottam.
- Emma. Figyelj! Szerinted ha több évig nem jövünk ide, és itt van kaja. Szerinted az nem romlik meg?- kérdezte Luca.
- Dee... Viszont ti kémek vagytok!- vágtam vissz egy eléggé laposat.
- És ez most hogy jön ide?- kérdezte Regi.
- Nem tom. És azt sem, hogy hogyan jutok táplálékhoz. Hol van kaja?- estem kétségbe. A hasam olyan morajlást hajtott végre mintha mennydörgött volna.
- Gyere megmutatom. - Odamentünk egy fura szerkenytűhöz, és valamit bepittyegett.
- Mit ennél?- Érdeklődött Anna.
- Hamburgert.- pár perc, és már ki is adott egy hamburgert a szerkenytü.Miután megvacsoráztunk, mindenki megkereste a szobáját. Szerencsére egymás mellett voltak. Csak egy volt szembe. Eriké. Pont az enyémmel szemben. Ismeritek azt az érzést hogy baj fog történni? Nálam is ez volt. Véletlen az egyik bőröndöm Erikhez került. Lassan benyitottam a szobájába. Nem volt ott senki. Mikor végre megtaláltam a bőröndöm, hallottam, hogy nyitódik a fürdő ajtaja. Nem akartam hogy észrevegyen, ezért elbújtam az ajtó mögé. S lám nyílik az ajtó mej fejbe vág, majd egy hatalmas üvöltés hagyta el a számat. Erre Erik is elkezt üvölteni, mert megijedt, és az egy szál törölköző, mej rajta volt, leesett. Ezután már azért üvöltöttünk, mert ott állt elöttem, egyszál semmiben. És futottak be a többiek a szobába, hogy mi ez a ricsaj, mire ők is elkezdtek sikítani. Ez addig tartott, amíg a meztelen fiú fel nem vette a törölközőjét. Ezután sokkos állapotban mentünk vissza a szobáinkba.
Itt is lenne a kövi rész😊
Képzeljétek először nem akarta kirakni ezért késett ennyit. De azért remélem tetszi.
Puszi😘
VOUS LISEZ
Hamupipőke (Egy Kicsit?) Másképp
Roman pour AdolescentsVan egy lány. Emma. A szülei meghaltak. A mostohályával, es 2 mostoha nővérével él. Nem szeretik őt. Kihasználják. Egy nap új szomszédjuk lessz Ranks: #150.😁 #145.😮 # 58.😍