17.

130 8 0
                                    

Miután reggel felkeltem, lekullogtam a lépcsőn be a konyhába. Automatikusan nyitottam ki a hűtőt, de aztán rájöttem hogy nincs benne semmi. Ezért odamentem a szerkenytűhöz, és csináltattam vele egy fánkot. Utána egy kávéval is megpróbálkoztam, de azt nem gyártott. Szomorúan be mentem a nappaliba, és leültem a kanapéra. Azon kezdtem el kondolkodni, hogyha nincs kávé, én itt hogy fogom túlélni. Majd késöbb Erik baktatott le a lépcsőn, be a konyhába, onnan pedig ide mellém kezében egy tál műzlivel.
- Szia- köszönt.
- Hali- én is neki.- Figyelj... Bocsi hogy tegnap bementem a szobádba, és megilyesztettelek. Nem direkt volt.
- Nem baj. Volt már rosszabb is. De azért kérdezhetek valamit?
- Persze.
- Mégis mit kerestél az én szobámban?- nézett rám. Nagy szemeit egyenesen az enyémekbe irányította.
- A bőröndömet.- válaszoltam egyszerűen.
- Aha. De miért kerested nálam a bőröndöd, ha nem is hoztál?- erre leesett nekem is, hogy télleg nem hoztam bőröndöt, csak a többiektől kaptam párat, és azt hittem hogy hiányzik egy. Na ezt megszívtam.
- Háát... Bocsi. Télleg. Az úgy volt....-folytattam volna, de megjelent Viri.
- Jó reggelt.- ásította oda nekünk, majd baktatott is oda hozzánk, és leült a szőnyegre.- Mizus?
- Semmi. Reggel van. Miért történne bármi is.- vetette oda a fiú.
- Nem tom. Momdjuk a tegnap este miatt? Mert leesett a törölköződ és.....
- Jól van Virág felfogtuk. Az este eléggé... Hogy is mondjam.... Szar volt.- feleltem, és nem mertem a mellettem ülő fiúra nézni.   Ez után kínos csend keletkezett. Majd csöngettek.
- Megyeeeeek!! - ordítottam, és már rohantam is az ajtóhoz. Kicsit se volt gyanus. Nem is értem miért. Ahogy nyitottam volna ki, valaki megfogta a kezem, és befogta a szám. Luca volt.
- Pssszt!- szólt rám. Csak akkor vettem észre hogy a kezében pisztoly van. Kinézett a kukucskálón, de nem volt ott senki. Óvatosan kinyitotta az ajtót, és körül nézett. Sehol senki. Csak egy doboz árválkodott. Lassan behoztuk, majd kinyitottuk. A dobozban egy kép volt, mellette egy levél. Utóbbin ez állt:  Adjátok át a lányt kinek neve Emma, és így a másiknak nem lessz semmi baja. Hozzátok őt 12:30-ra, vagy megbánja Regina.

- Te jó ég! Anna gyere le!- kiáltottuk. A lány álmosan battyogott lefelé.
- Regi itt van?- k3rdeztük aggódva.
- Nem láttam. Miért?- Megmutattuk neki a képet, amin Regi nyaka elött egy kést tartanak, fejéhez meg egy pisztolyt. A lány eszméletlen volt.
- Mi a....- akadt meg Anna hangja.
- Elrabolták.- sütötte le a szemét Virág.

Hamupipőke (Egy Kicsit?) MásképpDonde viven las historias. Descúbrelo ahora