Tanışmalıyız? (1-2)

42 3 0
                                    

Merhaba arkadaşlar inşallah beğenirsiniz...


Genç adam uykunun huzurlu kollarında mırıldanarak uyuyordu. Gelen hapsurma onu uyandırdı. Bu sefer pikenin altında kayarak ayaklarının geleceği yere kafasını koydu. Ayaklarının altındaki yastığa tekmeyle vurup saati düşürdü..

Gözleri uykuya teslim olacakken evin kapısı dövülerek çaldı.
Yataktan sıçradı. Ama ne sicrayis sanki kahverengi gözleri çıkacak gibi.

Sinirle soludu. Aklına akşamki hatun geldi. Siritmaya başladı. O olabilir diye ıslık çalarak yarı çıplak merdivenlerden inmeye başladı. Son basamağa gelince ayağına birşey değdi ve dün akşam giydiği topuklu olduğunu fark etti. Sakin eş cinsel olduğunu düşünmeyin. Ha olurda Ben bilmem eşim bilir e katılırsa zorluk çekmemek için hobi olarak giyip merdiven inip çıkıyordu. Aklına kapı gelince koşarak kapının deliğinden bir adet kırmızı görmüş boğa gibi olan my father'iydi yavaş yavaş kapıyı gıcırtatarak açtı. Anında gözlerini kapattı. Baktı ses soluk yok tek gözünü açtı. Anında babası yine o güzel sakallarina tükürdü..

"Hayırsız"
Yine geldiler diyip besmele çekip elini yüzüne koydu ve tiksintiyle yüz burusturdu.

'Ya father hep böyle yapiyosun ya gözüm kapalı tükür niye acar açmaz okuyup üfleyen teyzeler gibi tüküryon. Yeminle her sabah sen gel tukur ben yüz falan yikamam. Yılda 2 kez oda bayram namazı var diy..."

Babası ikinci tükürünü de bahsetmisti.

"Ulan eşek sipasi ulan.Ulan seni geberdirim." Genç adam babasını delirtmek için parmağını dudagina koydu.
"Lütfen çocuğun önünde tartismayalim"
Diyerek kahkasini koyvermisti. Babası oğlunu canından çok sevdiği için oda tutamadı kahkasini. Resmen genç adama tekme tokat daldı.

"Ya baba çocuk kötü etkileniyor. Neden böyle yapiyosun."
Babası sırıttı 'artik buraya neden geldigimi soylemem gerek isim var daha'
Zaten babası işi olmasa gelmezdi. O genelde cagirtirdi. Moralini bozmamaya karar verip. "Anlat father-cığım seni listen yapiyorum" Babasi kendi yaptığı çocuktan utanmisti. Eve gidip karısına hatam olduysa niye soylemedin diye azar çekmeyi falan düşünüyordu.

"Sus. Ben şimdi hani bir ihaleye girmiştim. Sen lazimsin"

"Yani ihalenin başında genç kadın var sana bakmadi bana bakicak diyosun"

Sonra yine gülmeye başladı ve babasının ayakkabı atmasıyla sustu
"Hayır oğlum sadece ihaleye girecek olan kisi benim arkadaşım dusundum ki sen kızıyla evlenirsen akraba olduğumuz için cekilirler. Eee bizim durum da düzelir."

Genç adam hışımla kalktı.
"Bana ne ya Bana ne evlenmiycem ne saçma bişey bu. Ev-len-miy-cemm"

"Ulan hele bir evlenme 5 parasız kalirsin oda yetmiyormuş gibi mirastan men ederim."
Genç adam evlilikten korkmuyordu. Tek düşündüğü çirkin olursaydi. O zaman napicakti. Allahım çok tövbe dedi içinden..

"Tamam baba kim bu kiz"

Eger babası kızı söylerse o zaman fotoğraflarına falan bakar kendini alistirirdi. Babası "o seni biliyor ben sana adresi mesaj atarım git seni bekliyor olacak"

Genç adam duyduklarına inanamadı. Tamam der gibi basini salladi ve yukarı gülerek çıktığı merdivenleri içi kan ağlayarak geri çıktı...

Genç adam telefonuna gelen mesaja bakıp konum olduğunu fark etti. Hemen Direksiyonu kırıp buluşmaya geç kalmamak için E-5 e çıktı.


Kızımızdan..


Babamın evlenmemi istediği kisi arkadasinin ogluymus. O da evlenmeye meraklı gibi hemen bugün için buluşma ayarlamisti. Oturdugun koltukta rahatça yayildim. Babamın terbiyeli harika diye ove ove bitiremediği çocuğu merak ediyordum. Ilk defa bir erkekle oturcaktim. Sakin olmaya çalışıyordum. Ama napabilirim hadi kapalı halimi istemezse bu evlilik olmiycakti. Onun için asla acilmayacaktim. Adı Poyrazmış. Fotoğrafta iyi bir tipi vardı. Ama hadi shop varsa...

Mesela eski  bir arkadaşım normalde çok şişman aşırı. Bayaaaaa. Cook yani etli butlu maşallah bir shop yapardı. Sanırsın manken...

Bas örtumu soyle bir duzelttim.

AŞK GİRDABI (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin