Flört

19 2 0
                                    

Üzerime giyecek birşeyler bulmaya çalışıyordum.
Poyraz beni almaya gelicekti. Beraber öğle yemeği yiyecektik.
Gardolabimdan aldığım gri düz kesim etegimi giydim üzerine mor gömleğimi ve gri şalımı aldım.

Uzerimi giyinip stilettolarimi alıp aşağı indim. Annem babamla salonda oturmuş. Konuşuyorlardı. Annemin 'işin düzeldi' dediğini duydum. Ne yani babam duzelmesine rağmen söylememişti.
Ama neden?
2 haftadır Poyrazla fazla yakinlasmis birbirimizi tanımıştik.
Flört bile yapıyorduk...
Yüzümde gülümseme oluştu. İhaleyi demek babam almıştı. Şimdi ne yapacaktım. Poyraza bunları anlatamazdim. Sözleşmeyi imzaladığımız gün 5 ay demiştik. Daha 1 ay olmadı bile.. Ayakkabilarimi giyip mor çantamı aldım.
Surat asip evden ciktim. Arabanın kapisi açıp çantayı yan koltuğa açıp eve doğru baktım. Açık havuz kapısından babamı gördüm. Anneme birşeyler söyledi. Duyduğumu anlamıştı. Çünkü haber vermeden ilk kez çıkmıştım. Kapıyı carptigimida hesaba katarsak.

Telefonum arabayla otomatik bağlanmıştı.

Müziklere girip ilk parçayı açtım.

Kırılır gönlüm ayrılıklardan.
Beni kucağindan yere düştüm sol yanından.
Yalan söyledin.
Bu veda beni kahretti.
Acılarla dolu adresin
Nasıl ızdırap sahnesi..
Yoruldum aşktan,gözümden akan o yaştan.
Bekledim onu sabrettim. Bekledim kaybettim....

(Bilal yıldız-kırılır kalbim)

Şarkıyı değiştirdim. Ben Poyraza aşık falan değildim. Olamazdım. O gün havalı havalı masada aşk yok diyip kalkıp gitmiştim. Tabi sonra Poyrazı arayıp 'babam çağırmıştı' demiş Poyrazin "Coollugun bozuldu." demesi de cabasi..

1 haftadır soslariyla favorimiz olan yere gelmiştim. Etrafa bakinirken koluma çarpan kişiye baktım. "Poyraz"

"Efendim"

"Iyi misin"

"Evet tatlım fazla iyiyim müstakbel eşcağızımla buluscaz ve porsiyon porsiyon tavuk  yiyip en çok sosa ben bandım diye kavga etcez"

"İyiymiş. Esin bari güzel mi?"
Konuşarak içeri gitmiştik.
"Mukemmel.." pamagiyla beni gösterdi.
"Anlatmaya gerek yok" dedi.

Benden önce davranıp masaya oturdu. Bu. Çok. Kabaydi.

Şaşkınlıktan yüzüm nasıl bir hal aldiysa kalkıp bana bakan garsona
"Işte benim tavuğu.. Aman sevgilim." diyerek elimi öptü ve sandalyemi çekti.

"Sağol"

Sanki gözünde hayranlık vardı. Anlamadım.
"Mira birazdan sağ elinle sol göğsüne vurup 'eyvallah bacanak' diycek gibi halin var. Ne oldu?"

Evden çıkarken olanları ona anlattım. Ne mi dedi?
-Mira öyle olsa babam bana birşey derdi. Çünkü sevdigimle evlenmemi istiyordu. Senin işin bitti ama benimki devam ediyor demektir. Hem 5 ay olmadı. Sözleşme avukatta../-

Falan filan.. Bla blaaa...

Telefonuna gelen mesajla sırıttı.
"Akşam parti var."
"Offf afeett."

Gibi şeyler söylemesi sinirlerimi bozmuştu. Aman banane!

Gülerek başını kaldırdı. Gözleri gözlerimi bulunca "Sende geliyorsun,bu parti tanismalarini kutlayan bir çiftin."

Başımı tamam der gibi salladim.

"Hadi yiyelim artık çok acıktım."

Garsona eliyle birşeyler yaptı ve masaya gelen garsonu çağırdığını anladım. Halbuki ben apaci dansi yapıyor sanmıştım.

Siparişleri verip elini masaya koydu.
"Ojelerim nasıl?"
Ellerim istemsizce ellerime baktım. Hafif uzun tirnaklarim bakımlı eller..
Sonra onun eline baktım. Çok sariydi elleri benim ellerim ise aksine daha kağıt gibiydi. Ne oldu der gibi baktı.

"Ellerin neden sarı"

"Şey... Ben.. Mir... Söylerim ama gülmek yok."
"Tamam gülmüycem"

"Ben hobi olarak farklı şeyler yapıyorum. Topuklu giymek, sonra yüzüme yoğurt sürmek toprağa ayaklarımı gömmek. Süt içmek. Limon yemek. Futbol,basketbol,boks,fitnes falan ışte dün de aklıma doğal maske yapiyim dedim. Kil almıştım aktardan sarı. Kaya kiliymis. Oda elimi sararttı."

Ben ona gulmiycemmi dedim. Bosverinsene..
Dakikalardir gülüyordum. O kadar saçma ve komikti ki. Ben guldukce surati asıldı masanın altına bile girdi.

En sonunda agzima peçete soktu.
"Mira eğer gülersen güzelim şalını parcalarim. Yaparım" Yapardı..

Agzimdaki peceteyi peceteye çıkarttım. Sonra gelen garson önümüze tepsilerimizi koydu. Ben Poyraz yedimi basladimi diye bakmadan yemeye başlamıştım. Son butumu ısırdım. O kadar güzel ki.. Immh. Mükemmel birşey bu aşkım. Offf. Hiç bitmesen.. Annemm.. Oyy.. Tada bak tada..

Bitirmistim herşeyi tepsim boştu. Ellerimi peceteye sildim. Tepsiye atıp Poyraza baktım. O çoktan bitirmiş ve beni izliyodu.
Ne oldu der gibi göz kırptım.

Omuz silkti.

"Eee bizim evlilik ne zaman."

"Flört bitti mi?"

"Poyraz biz flört yapmadık."

Gozlerini ayırdı.
"Nasıl yapmadık sana yemek yedirdim. Beraber sahilde gezdik. Fotoğraf çektik. Akşam seni almaya geldim. Hesap şifrelerini ist..."

"Bunları ben hep geri çevirdim. Yemek geçirmedim sadece tabagimdaki son et parçasını sen yemek istedin geri vazgeçip bana yedirdin.  Sonra sahilde gezmedik sadece koşarken bana eşlik ettin. Fotoğraf çekmedik gazeteciler çekti. Biz sadece izledik. Akşam beni almaya gelmedin sadece anahtarlarımı dusurdum senin yanına gelemedigim için sen ben almaya geldin. Hesap şifrelerini istemedin. Çünkü isteyemezsin. Ben kullanmıyorum. Sadece whatsapp."

"Yine de flört ettik."
Arsız di. Tam bir patavatsizlik örneğiydi.
O an aklımda ne geçti bilmiyorum.
"Poyraz 2 haftadır benimlesin kaç kizla birlikte oldun,kaç kızın yanına gittin?"

Düşündü parmak hesabı yapmaya başladı. Sonra tek tek kapattı. Herhalde çıkarttıkları vardı. Hiç parmak kalmadı ve ellerini 'O' yapti. Ohaa diye bir ses çıktı ağzından.

"Bekarlik bitmiş kızlar gitmiş Mira. Evde kalicakmisim Mira. Ben kızlara gözükmeyince gözükmeyince gelmiyolar Miraağğ"

Resmen kocası ölmüş kadın gibi yakinmisti. Güldüm. Guldugumu görünce o da güldü.
Telefon titreyince whatsapp grubu olduğunu gördüm. Ne olduğunu merak edip internetim zaten açıktı. Mantıken.
Kızların akşam birşeyler yapalım diye konuştuklarını gördüm.
(Canım kankalarım.)
Rukiye,Merve,Rabia,Muradiye,Gamze,Elif hepsi bir telden çalıyordu.
Konuşmaları okudukça gülüyordum.
Muradiyeyle Merve baya bir eğlenceli tartışma yaşamışlardı.

"Hadi kalkalim."

"Hesap?"
"Ödedim. Sen telefonla uğraşırken."
Bu neydi şimdi trip attı ve masadan kalktı. "Arabanla gelmissin zaten gidersin."

O kadar soğuk davranmıştı ki üşümüstüm!

Hiçbirşey diyemedim sadece arkasından bakmakla kalakaldim.

                         

                             🚫🚫🚫

Bölüm sonu inşallah olmuştur. Erken göndermeye çalıştım.
Sizi seviyorum tanimasamda canımcıklarım❤

AŞK GİRDABI (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin