"Šly jsme spát". Dneska má Štěpán narozeniny,a dneska to bude fakt velká oslava. Jdu mu udělat snídani. Štěpán stále spí , ale je tu menší problém, nevím kde mám oblečení😂. Po včerejší kalbě mi ho někam zchovaly. Kompromis , našla jsem Štěpánovu mikinu ( s merchem Baxtrix) a vezmu si ji na sebe. A sakra kluci jsou v kuchyni ale Míša nikde. Uf je v pokoji ( u Kubi ). Jdu za ní. Jdeme společně dolů po schodech. Jak jsem se na ni koukala tak má na sobě Kubův ( Housův ) merch. Je to hustý že ani jedna nevíme kde máme oblečení 😂. Chytli jsme se za ruku a šly jsme dolů ( zní to divně , ale je to z kamarádství a jsou tam fakt úzký chodby). Jaj já jsem se s Míšou tak zekecala v pokoji že jsem ztratila pojem o čase a Štěpán už vstal. Míša běžela ke Kubovi a já ke Štěpánovi. Byl tak roztomilý , jak je rozespalí. Já ho tak miluju! Nemohli bysme dneska udělat grilovačku "zeptala jsem se kluků"? Jo klidně "odpověděli". Myslím se že Štěpán si myslí ,že nevím že má dneska narozeniny. Šla jsem za Kubou a Míšou do pokoje a šla jsem se jich zeptat jestli bych nemohla někoho pozvat. Odpověděli že ano. Vzala jsem mobil do ruky a okamžitě jsem volala Ráďovi a Terce, Míše a Herďovi, Jurovi, Vláďovi ( Vláďa videos), Ment, Gogo, Jmenuju se Martin atd..... Jo vážně hodně lidí jsem pozvala ,ale bude párty u bazénu a já se fakt hodně moc těšim. Řekla jsem Štěpánovi ať jde s Pepou třeba do kina. Musíme to všechno připravit. Už všichni přišli a já volám Štěpánovi a Pepovi že můžou domů. Všichni jsou schovaný. Pustila jsem Štěpánův remix na YouTube. A všichni zařvali "VŠECHNO NEJLEPŠÍ ŠTĚPO"!!!! Štěpán se rozeběhnul ke mě. Objal mě. Štěpán brečel. Já jsme taky brečela a ani nevim proč 😂. Všichni jsme šly k bazénu a to začala ta pravá párty.
Tahle je moje nejoblíbenější a Štěpán to ví tak si to dal do remix seznamu. Já osobně hrozně miluju Aviciiho ( Akorát už umřel 😥😣). Ale to není všechno dala jsem do Štěpánového pokoje balónky ,ale jsou napuštěny héliem takže jsou ve vzduchu. Vzala jsem je do ruky a šla jsem ven za všem a. Štěpán z toho byl úplně na větvi. Po dlouhé kalbě jsme šly spát. Všem jsme šly říct Ahoj a všichni odjeli. Jo a na konec jsme daly fotku na Instagram. Všichni jsou pryč krom mě a Štěpána, Kuby a Míši, Pepa. Šly jsme spát.