Jsem mu dala pusu na tvář. Napsala jsem email Utuberingu že to příjmám a že tam jedu se Štěpánem,Kubou a Herďou. Furt nechápu jak jsme se do to toho auta vešly.
Den-D
Dnes je Utubering. Už si jdu připravit. Jak jsem se připravila tak jsem si šla udělat snídani a šla se umýt. Tak už u nás je Herďa a můžeme jet autem. Já jsem měla svůj program a Štěpán taky. Už jsme tu , je super že mám stánek vedle Štěpána a Herdi. Na mém stánku se prodával můj Merch,Batohy,Náramky,atd... Já vim asi si říkáte že mám mít stánek u holek,ale já jsem si řekla že chci být vedle kluků.
Je 8:45
Za 2hodiny pouští lidi a já jsem nervózní. Šly jsme si projít všechny stege(nevím jak se to píše,omlouvám se), já jsem chytla Štěpána za ruku a šly jsme. Všichni YouTubeři říkaly:Štěpko ty máš holku? On:Jo mám a co? Daly jsme si pusu. Už to peklo začalo.
Je 10:30
Pouští lidi. Máme nástup na malou stage. Ten adrenalin,prostě OMG. Chtěla jsem brečet. Chytla jsem Štěpána za ruku a šly jsme dolů z pódia. Máme 3 hodinu extra programu. Byla jsem 4 hodiny na fotostěně.
Je 14:00
Už pouští všechny. A máme nástup na tý největší. Štěpán byl přede mnou. Už jsem byla na řadě! Běžela jsem. Jasně že jsem vlogovala,to bych nebyla já. Chtěla jsem brečet. Už jsem stála vedle Štěpána. Jak zařvala moderátorka: Utubering je zahájen,tak všichni zařvaly...Kájo a Baxi PUSU!!!! Tak my OK no problémo,tak jsme si stouply do pro střed pódia a daly jsme si pusu. Pak jsme měli program a já jsem na konec zazpívala (na konci Utuberingu). Pak jsme šly domů a šly jsme spát.