Pohřeb

413 14 6
                                    

"Zítra je pohřeb".
Vzbudila jsem se a Štěpán strýmoval s Pepou,Kubou,Wedrym a Herďou GTA. Já jsem vzala svoji kočku ( Jmenuje se Lili) a taky jsem vzala Pepovu kočku. Šly jsme společně ven , teda na zahradu. Chvilku jsme tam byly a nejednou mě někdo objal. Byl to Štěpán , můj jediný a milovaný a jsem ráda že ho mám. Ale lekla jsem se fakt hodně. Ahoj lásko "řekl Štěpán". Ahojky "řekla jsem já". Chytli jsme se za ruku a šly jsme spolu dovnitř. Jdu ti něco uvařit Štěpáne "řekla jsem". To nemusíš , ale jestli chceš tak můžeš já jdu do pokoje si něco udělat na počítači "řekl Štěpán a dal mi pusu". Tak jo já ti to donesu nahoru. Udělala jsem mu vajíčka a tousty. Už jsem šla po schodech. Otevřela jsem dveře a Štěpán seděl u počítače a hrál Sabnauticu. To je moje nejoblíbenější série. Já jsem si šla taky sednout za počítač a šla jsem stremovat na Twitch. A byla tam jedna otázka, " Ty chodíš s Baxem"? No a já jsem si v tu chvíli neuvědomila že za mnou je stejné pozadí jako u Štěpána. A sakra,co řeknu "řekla jsem si v duchu". Odběhla jsem z počítače za Štěpánem. Co mám říct "zeptala jsem se ho"? Řekni jo a zklidní se "řekl Štěpán klidným hlasem a dal mi pusu".  Tak jo lidi chodím s Baxem a ano jsem Karolína Buchtová "řekla jsem z plna hrdla". Štěpán přišel ke mě a všichni ho na stremu viděli. No konečně , Bax si našel holku "psaly lidi v chatu". Chvilku jsme si pokecali a já jsem vypla strem. Hele Štěpáne myslíš že bys se mnou a možná s klukama na pohřeb? Jo klidně půjdu. Jdu se zeptat ještě kluků "řekla jsem". Hele kluci půjdete se mnou a Štěpánem na pohřeb? Jo klidně.
Zabalili jsme si věci a vzali jsme Štěpánovo auto.
Nasedli jsme do auta. Jely jsme.Štěpán řídil a Pepa seděl s nim ve předu. Kuba seděl se mnou v zadu. Pouštěli jsme si písničky. Já jsem dělala stories na instagram. Dojeli jsme a jsme tu. Už tam všichni jsou. Jdu tam a Štěpán mě chytl pevně za ruku. Začala jsem brečet , je to smutný ale i Štěpán ,Kuba i Pepa brečely. Tak už odjíždíme z pohřbu a jdeme spát. Dneska byl fakt smutný den.

 Láska na první pohled /Baxtrix a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat