Přespávačka

742 25 2
                                    

"Pak jsme šly k nim".
Jak jsme dorazily tak u vchodu stál Kuba s Pepou (House s Artixem).
Ahoj kluci"řekla jsem vystrašeně a vesele protože jsem věděla kdo jsou". Málem jsem omdlela. Tak kluci to je Kája a Kájo to je Kuba a Pepa. Těší mě "řekla jsem a začala jsem se červenat". Máš hezký vlasy , máš je podobný jako Štěpán"řekly kluci a začaly se smát". Tak to moc děkuju "řekla jsem a začala jsem se taky smát". Tak jste si popovídaly,a Kájo tobě ukážu kde budeš spát "řekl Štěpán". Dobře "řekla jsem". Tak jo doufám že se nelekneš , ale budeš spát se mnou "řekl Štěpán". Já jsem si řekla v duchu " OMG on se mnou chce randit , největší YouTuber". Tak jo "řekla jsem nahlas a šla ho obejmout. Běžela jsem na zahradu a zavolala mamce.

Máma ( M), Já ( J)

J:Ahoj mami , musím ti říct jednu novinku
M: Ahoj , no tak povídej 😀
J: Víš jak jsem ti pořád říkala o tom YouTuberovi jménem Baxtrix ?
M: Ano , no tak už mě nenapínej
J: No..... on se mnou jakože randí a už mi dal i pusu
M: Wow tak to jsem opravdu nečekala , hele já už musím jít , ještě ti zavolám
J: Taj jo a ahoj
M: Ahoj a hodně štěstí
J: Děkuju

Potom jsem to pověsila. Jak jsem šla po schodech nahoru tak na mě bafl Kuba - House.Ahoj , co se stalo "řekl a začal se smát". Ahoj no lekla jsem se , co jiného "řekla jsem a taky jsem se začala smát". Jak jsem šla do Štěpánovího pokoje tak jsem našla krabičku. V ty krabičce byl Stříbrný náramek od Pandory za víc jak 7 tisíc. Jééé to snad není pro mě "řekla jsem a začala jsem brečet".
Takhle vypadal

Jej to jsem se lekla "řekla jsem protože na mě Štěpán vybafl"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jej to jsem se lekla "řekla jsem protože na mě Štěpán vybafl". Tak jak se ti líbí "zeptal se Štěpán"? Je nádherný , krásný , prostě mega moc hezký! Pak jsem si šla dát sprchu a šla za Štěpánem do postele a šly jsme spát.

Ale ještě předtím mě Štěpán začal líbat. Mě to nevadilo , a ještě se mi to líbilo. Po dlouhé líbačce jsme šly spát.

 Láska na první pohled /Baxtrix a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat