PÁRTY!!!

239 9 6
                                    

Dneska ráno jsem se vzbudila s myšlenkou:Dneska dáme PÁRTY! Štěpán ležel vedle mě,ale ještě furt spal. Já jsem měla na sobě Štěpánův merch(mikinu). Šla jsem dolů protože jsem měla faaakt velký hlad. U stolu seděla Míša s Kubou. Dokonce i Pepa si našel holku,což je super. No Míša s Kubou se bavili o GFtagu,ale já už jsem ho měla se Štěpánem dávno natočený. Šla jsem za nima a bavila jsem se s nima o tý PÁRTY. Oni řekli,tak jo ale koho tam chceš? Chci tam:Pavla s Míšou,Ráďu s Terkou,Juru,Martina Careva,MenTa,Kovyho,Goga s Lucypug a to je asi vše. Tak já jim jdu zavolat "řekla jsem s úsměvem". Slyšela jsem někoho jak jde po schodech. Byl to Štěpán,ale byla jsem ráda že se vzbudil. Jak jsem si udělal snídani tak jsem šla se Štěpánem do pokoje. Řekla jsem mu o tý párty. On s ní souhlasil. Řekla jsem mu ať jim zavolá.

Je 19:45
Už jsou tu všichni. A Kuba se Štěpánem začali otevírat chlast. Byla sranda. Byla to MEGA párty. Všichni jsme byly opilí. Ale největší sranda byla s opilím Štěpánem a Pavlem.

Je 0:00
Je přesně půlnoc a všichni jeli domů. Byla to super párty"řekl Štěpán". Jo to byla. My všichni s kocovinou jsme si šly lehnout a šly jsme spát.



Lidi prosím potřebuju nápady! Děkuji a BAXČUS! 🙏💙💙💙

 Láska na první pohled /Baxtrix a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat