Narozeniny!!!

398 11 1
                                    

"A šly jsme spát".
Je krásný , slunečný den a Štěpán stále spí. Jdu si vzít věci a jdu se převléci do koupelny. Jak jsem se oblékla tak jsem šla do pokoje. A Štěpán už byl vzhůru. Ahoj lásko"řekl Štěpán". Ahojky "řekla jsem já". Kolik je hodin "zeptal se Štěpán"? Je 10:26 "odpověděla jsem". Jdu ti udělat radost ,a donesu ti snídani"řekl Štěpán". Ale to nemusíš. Ale musím. Donesl mi tousty a vajíčka. Po dlouhé "snídani" jsme šly ,teda spíš já jsem šla vyvenčit Illy a Vločku ( moje kočka). Jak jsem je pustila na zahradu tak jsem si běžela pro jídlo , abych to tam nezpálila. Šla jsem otevřít dveře od balkonu aby šly dovnitř. Illinka běžela do pokoje za Pepou ,páč tam má svůj pelíšek. Ty kráso já jsem zapoměla že mám dneska narozeniny.

Pohled Štěpána

Dneska má Karolínka moje láska jedinečná narozeniny. Takže jsem ji udělal snídani. A dneska ji OFICIÁLNĚ požádám o ruku. To minulí  bylo takoví divný a nic moc ale teďka to bude promakaný. Dneska to udělám ve videu u mě a i u Káji. Mám štěstí že znám její heslo , takže se dostanu kamkoliv. Kája je zvyklá že se probudí vedle mě ,ale já tam nebudu. Nechám ji vzkaz na všechny místa kam má jít. Potom se vrátí zpátky domů. Připravil jsem si fakt dlouhý proslov. Nastavím kamery,ozdobím pokoj růžemi atd..., pak ji řeknu svůj proslov a pak přijde na řadu prsten.

Pohled mě ( Káji)

OK , musím jít najít Štěpána. Našla jsem asi milion papírku. Jdu se podle nich orientovat. Dorazila jsem domů ( ke klukům). Jdu do pokoje ( Štěpánového). Co se to děje ( řekla jsem si pro sebe). Za mnou stojí Štěpán s růží v ruce. Sedly jsme si na postel a Štěpán řekl svůj mega , dlouhý proslov. V balónku měl krabičku. Prasknul balónek. Ne , to snad ne , to není možný ! Kájo , staneš se mojí ženou , mojí lásku jedinečnou "řekl Štěpán"? No aby to nebyl zase Prank "řekla jsem vyděšeně"? Tohle není prank "řekl Štěpán"! Tak Ano , vezmu si tě "řekla jsem"! A víš co ještě lásko "řekl Štěpán"? No co" řekla jsem"? Je to na YouTube , mám to natočený "odpověděl Štěpán"! Já jsem začala okamžitě brečet. Položila jsem hlavu na Štěpánové rameno. A co se nestalo , přiběhli kluci a Míša. Pepa přišel asi až po půl hodině , protože strémoval. Míša mě začala hrozně moc uklidňovat , a mám ji fakt hrozně moc ráda! Míša je jak moje sestra. Mimochodem moji sourozenci jsou u táty , a nevím proč ale vůbec mi nevolají ani nepíšou. Dokonce ke mě proběhla Illi a Vločka. A pak až přiběhl Pepa. Já jsem seděla na posteli a Míša seděla vedle mě společně se Štěpou. Kuba i Pepa seděli na zemi a uklidňovali mě ze země ( ano zní to divně ale je to pravda 😂).

PP.S. celou dobu tam hrála tahle písnička, je fakt smutná. Po velké kalbě jsme šly spát.

 Láska na první pohled /Baxtrix a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat