V 8:35
Hurá dneska jdu na párty j mojí nejlepší kamarádkou "řekla jsem si v duchu". Hned jsem popadla mobil a koukla jsem se na instagram. Najednou mi zapípal mobil "A kamarádka". Ahoj platí dneska ta pařba "řekla kamarádka (Kamarádka se jmenuje Lucie)". Tak jsem vstala z postele a šla se převléct.
Jelikož jsme měli sraz u mě tak jsem musela uklidit.
Vzala jsem si na sebe černý crop-top a černé džíny. K tomu černou kabelku.
Crrrr Crrrr "Lucka zvoní na dveře". Už jdu "zařvala jsem přes celí barák". Otevřela jsem ji. Chvilku jsme si povídali.V 14:35
Už můžeme jít ven "řekla jsem". Vyšly jsme ven ,.já zavřela dveře a zamkla. Už tam jsme "řekla jsem". Huráááá. Sedla jsem si k baru a popíjím tam drink, ale pak ke mě přijde kluk. Ahoj já jsem Štěpán "řekl líbezným hlasem". Ahoj já jsem Karolína,ale klidně mi říkej Kájo. Těší mě hele nechceš jít ven "zeptal se Štěpán"? OK "odpověděla jsem". Jsi mi hrozně povědomí "řekla jsem"? Jo aha"řekl". OMG to je Baxtrix "řekla jsem si v duchu". A nechceš u mě přespat "řekl Štěpán"? No dobře "odpověděla jsem a koukala se do jeho krásných očí". Ale musím tě varovat že ještě bydlím s Kubou a Pepou (Housem a Artixem). OK mě to nevadí. Já ti ukážu jejich fotku "řekl a chytl mě za ruku". OK.Možná si je viděla "řekl". Jo asi jo "řekla jsem a pousmála jsem se". Jsi tak nádherná "řekl mi a začal mě líbat". Já jsem z toho byla úplně paf že mě líbá YouTuber a ještě tak známej. Tak budeme ještě ke mě , musím si zabalit věci "řekla jsem". Tak jo počkám tu na tebe venku "řekl Štěpán". Ne ne radši pojď dovnitř aby si tě nikdo nevšiml "řekla jsem vyděšeně". Byly jsme u nás a já jsem si začala balit věci. Najednou ke mě přišel Štěpán a začal mě líbat. Já jsem se nebránila. Pak jsme šly k nim.