Imagin dla @nataleczkaPL ♥
Przepraszam, że musiałaś tak długo czekać :c
===================================================================
*P.O.V nataleczkaPL*
Dziś razem z moim chłopakiem mamy rocznicę. Chris powiedział, że gdzieś mnie zabiera, ale nie chce powiedzieć gdzie. Czekam na niego od godziny, a jego nadal nie ma. Pojadę sprawdzić czy coś się nie stało, jakby drzwi były zamknięte to mam klucz zapasowy. Po dziesięciu minutach jazdy moim czarnym Camaro podjechałam pod dom chłopaka. Tak jak się spodziewałam drzwi był zamknięte, więc wyciągnęłam z torebki klucz, włożyłam w dziurkę od klucza i przekręciłam w lewo. Drzwi ustąpił, a ja weszłam do środka. Usłyszałam jakieś dźwięki na górze, prawdopodobnie z pokoju Chris'a. Próbując nie myśleć, że te on weszłam powoli na górę i podeszłam do drzwi, które jak otworzę, ukażą co kryje się wewnątrz pokoju. Chwyciłam klamkę i ją przekręciłam, uchyliłam drzwi i rozglądnęłam się po pokoju. W moich oczach zebrały się łzy przez to co zobaczyłam. Widziałam mojego chłopaka całującego się z jakąś blondyną. Wybiegłam z JEGO domu jak najszybciej umiałam, podbiegłam do auta od strony kierowcy i do niego wsiadłam. Wytarłam łzy, odpaliłam auto i pojechałam do mojego ulubionego klubu ,,Neon Diamonds". Zaparkowałam na krawężniku, obok innych aut i podeszłam do ochroniarza. Ten tylko spojrzał na mnie i wpuścił przez drzwi prowadzące do środka klubu. Od razu podeszłam do baru z alkoholem i poprosiłam o coś najmocniejszego. Barman podał mi napój, który zaczęłam pić. Obok mnie przysiadł się karmelowo włosy mężczyzna i zagadał.
-Czemu siedzisz tu sama? Stało się coś?- zapytał.
-Mój chłopak, przepraszam BYŁY chłopak się stał- odpowiedziałam na pytanie.
-Co zrobił?- spytał ponownie.
-Nie chcę o tym mówić- powiedziałam.
-No dalej, jeśli mi powiesz poczujesz się lepiej- rzekł do mnie.
-No dobrze... razem z moim byłym mamy dzisiaj rocznicę, mówił, że chce się mnie gdzieś zabrać. Nie przyjeżdżał od godzony, więc chciałam sprawdzić czy wszystko w porządku. Podjechałam po dom i weszłam...- po pięciu minutach skończyłam.
-... Wybiegłam z jego domu i przyjechałam tu, resztę historii znasz- powiedziałam mając łzy w oczach.
-Wszystko jest okej, nie płacz nie warto, a przepraszam nie przedstawiłem się, Jestem Gabriel- rzekł,
-Natalia- odpowiedziałam.
-Mam pomysł, pojedziemy do ciebie i się uspokoisz, a ja ci coś powiem okej?- rzekł.
Potaknęłam głową i ruszyłam z zieloonookim w stronę mojego auta.
*TIME SKIP 1 MIESIĄC*
Od mojej znajomości z Gabrielem minął miesiąc. Gabe powiedział mi kim jest, na początku nie wierzyłam, ale pokazał i dowód na to. Jesteśmy Najlepszymi Przyjaciółmi, ale Gabe ostatnio coś ucichł i coraz mniej się do mnie odzywa.
Na następny dzień dostałam od niego wiadomość bym się ubrała w zestaw, który mi przyszykował. Weszłam do mojego pokoju i zobaczyłam zestaw złożonych ubrań. Popatrzyłam na nie i się uśmiechnęłam. Tą koszulkę Gabe dał mi na dwudzieste pierwsze urodziny. Jest to biało czarna koszulka z Yato i minką. Dokładniej opisując, koszulka ma czarne krótkie rękawy, a od szyi do pasa jest biała. Obok prawego rękawa u góry, ma minkę, która składa się z nawiasu ,, ( ", odwróconego wielkiego ,,U", po środku małe ,,w", kolejne odwrócone wielkie ,,U" i kolejny nawias, tym razem w drugą stronę ,,)". {Czyli buźka wyglądała tak jakby ktoś miał problem z wyobrażeniem sobie jej, to macie na dole zdj.}
CZYTASZ
Supernatural ¡Preferencje,Imaginy,Imagify¡
RandomNo, to ten...! Supernatural miłością Supernatural życiem czy coś :)