Wstawię za chwilę kolejny rozdział, może nawet dwa i idę coś wesołego obejrzeć.
Dlaczego wesołego? Um... cóż, wiecie jakie są doniczki nie? Szybko mogą zlecieć i dostajesz za to ochrzan. I dzisiaj ja tak miałam, po prostu siedziałam na łóżku, a trochę dalej i wyżej miałam doniczkę z kwiatem. Ja jak to ja, zbiłam ją. Jak? Oh to proste... ja z łóżka zeskoczyłam, a nie zeszłam, ta się zachwiała i jebła o ziemię rozwalając się i rozsypując na około ziemię. Mama to usłyszała i dostałam opieprz. Niby coś normalnego, ale nie dla mnie i nie tym razem. Powiedziała to mnie UWAGA CYTUJĘ: ,, Jesteś gorzej niż popierdolona". Śmiałą bym się z tego gdyby powiedział lub powiedziała to ktoś z klasy, ale to boli i to cholernie kiedy ktoś z rodziny tak do ciebie powie. W ogóle dlaczego wyżalam się w internecie, na którym osoby, które to czytają mogą mieć gdzieś moje życie i to co się ze mną dzieję? Nie wiem, może liczę chociaż trochę oparcia od kogoś z was? Szczerze...dlaczego miała bym dostać od kogoś oparcie i troskę skoro ta osoba może mnie nie znać z wyglądu charakteru, a tylko i wyłącznie z pieprzonego internetu. To chore... ja, jestem chora. A najśmieszniejsze jest to, że pisząc to płaczę, najnormalniej w świecie płaczę i to z tak błahego powodu.
Tylko PROSZĘ, nie próbujcie mnie pocieszać słowami: ,, Wszystko będzie dobrze", ponieważ nic nie będzie dobrze... ze mną nie będzie dobrze. W sumie już nie jest. Nie znacie mnie. Nie chcę litości, jest to mój problem i sama powinnam sobie z nim poradzić. Ale chuj i tak co zrobię? Będę wpierdalać nutellę łyżeczką delektując się nią, siedząc na łóżku opatulona kocem oglądając jakiś serial bądź film.
Tak czy siak, niby powinnam się wyżalić przyjaciółce, ale według mnie nasza przyjaźń jest toksyczna. Nie wiem jak ona o tym myśli.
Co do rozdziałów, pierwszy pojawi się o 21:30, a drugi o 21:40.
To wszystko ode mnie życzę miłego wieczoru. <3
~GalayaX
CZYTASZ
Supernatural ¡Preferencje,Imaginy,Imagify¡
LosoweNo, to ten...! Supernatural miłością Supernatural życiem czy coś :)