Розділ 4. Викрадення

79 15 7
                                    

Аліна майже дійшла до під'їзду, як раптом хтось до її носу прикладав зволожену тряпку і вона втратила свідомість.
Через декілька годин...
Аліна прокинулась в приміщенні з поганим освітленням і високою вологістю.
Вона попробувала встати, але руки були прив'язані мотузкою до труби. Дівчина простими рухами звільнила свою праву руку, а потім і ліву. Тепер вона встала, але побачити майже нічого не могла. Аліна почала ритися в кишенях шукаючи сірники, чи щось подібне, але нічого не знайшла.
Вона не знала, що робити, тому за звичкою почала цокати пальцями.
Від цього появився вогонь на вказівному пальці. Дівчина звісно здивувалась, але траба було діяти.
За допомогою вогню Аліна побачила сходи, що ввели вгору. Вона піднялась по сходах, але над нею були незамкнуті двері.
Аліна їх відкрила і потрапила на пригожу будинку. Двері на двір були замкнуті. А за вікнами росло щось, що не пропускало сонячні промені, але при цьому було в приходів світло.
Аліна зайшла у інші двері, що були, на диво, відчинені. А там  чотири двері.
Вона зайшла у ті, що були зліва. А там проста кімната з зарослими вікнами.
Потім у наступну. То виявилась кухня і теж з такими вікнами і відчиненими дверями, у які і зайшла. Така сама ситуація, як і у першій кімнаті та ще одні відчинені двері. Аліна увійшла в них і впізнала роздоріжжя чотирьох дверей.
Залишились останні двері. Дівчина їх відчинила, за ними були сходи, що вели угору.
Вона звісно піднялася ними. Вони вели на горище. Там був безлад і велика скриня, яка чомусь привабила дівчину. Вона була замкнута на ключ. Аліна шукала ключ поглядом, потім почухала голову і коли вже хотіла забирати руку, то вдарилась об щось металеве. Вона поглянула угору, там де і вдарилась. Тим предметом виявиявився ключ від скрині.
Вона відкрила її, там виявилось яйце дракона, дівчина торкнулася нього і воно почало тріскатись.
Але щось привернуло увагу дівчини за вікном. Вона підійшла до нього і побачила, що хтось наближається до будинку.
Аліна швидко закрила скриню і повішала ключ на місце.
І миттю побігла по сходах. І спустилась у підвал. І зав'язалася руки мотузкою, щоб вдати, що не вибиралась.
Вона почула, як двері почали відкриватися, тому заплющила очі, начебто вона й не просиналась, але трохи тримала їх відкритими.
Невідомий відкрив двері до підвалу і світло осяяло підвальне приміщення.
Лиш зараз вона помітила, що з іншого боку є брат, прикований до стіни.
Невідомий опустився по сходах і побачив, що Аліна і Мерлін сплять, то поклав дві миски з їжею на маленький столик, вийшов з підвалу і з будинку та зачинив двері.
Аліна почекала декілька хвилин і знов звільнила руки від мотузки. Підійшла до брата і почала його будити.
— Як ми сюди попали і чому в мене заковані руки? — відразу почав питати він.
— А я звідки знаю? Але в мене є план втечі.
Вона розповіла план.
Хто таке очікував? Звісно ніхто.
Якщо є помилки, то пишіть них. Буду дуже вдячна.

Мій дивовижний кітWhere stories live. Discover now