Марінет не мала права спати досхочу, тому Мерлін розбудив її.
- Ще п'ять хвилин - сказала вона сонним голосом, ці три слова були її ранковою звичкою, яка ще змалку в неї була.
- Ніяких п'яти хвилин, ти вже спиш десять годин.
- Тореба ще принаймі годинку, а краще дві.
- Ніяких годинок.
- Добре встаю, але вийди з моєї кімнати. - сказала вона слова, які використовувала, коли не діяли перші.
Він вийшов з кімнати, а Марінет накрилася теплою ковдрою з головою і поринула у сон.Через хвилин двадцять Мерлін знов увійшов у кімнату сестри і побачивши її сплячою розізлився на неї.
- Просинайся, п'ять хвилин пройшло! - сказав він і почав трусити її за плече.
- Добре встаю, тільки вийди.
- Вдруге я на це не поведусь.
- То дай поспати, а коли треба я прокинусь! - сказала вона і лягла під ковдру.
- Не дам. - мовив він і потягнув її за ноги, через що вона майже впала з м'якого ліжка, яке дівчині зовсім не хотілось покидати.
- Вмовив, встаю, тільки відпусти мої ноги.
- Гаразд. - мовив він і виконав свою обіцянку.Марінет попленталась у ванну кімнату, щоб почистити зуби і вмитись.
- Йди їсти, бо піца холоне.
- Чому ти зразу не сказав про піцу, я би вмить прокинулась? - з серйозним виразом обличчя на лиці мовила та.
- Та йди вже! - з невеликою злістю промовив той.Дівчина поспішила на кухню.
Там на неї чекала половинка піци з курячого філе, шматочків ананасів, кукурудзою і сиром. Марінет сіла на тверде дерев'яне біле крісло, яке стояло біля білого столу.
В руці вмить опинився кусочок, від якого зникла невеличка частинка і невеличка ниточка сиру тягнулась від вузьких губ до решти шматочку піци. З кожним укусом він ставав все меншим і меншим, а в роті подразнювались рецептори неперевершеним смаком.Куски один за одним зникали з тарілки. Згодом не залишилось жодного. З столу піднася склянка соку за допомогою худорлявої руки дівчини.
Склянка злегка перехилась і в ротову порожнину попав прохолодний сік. Там відчувався кисло-солодкий смак апельсину.Вмить це все опинилось в горлі і попрямувало в шлунок, за цим ще кілька таких порцій і склянка стояла порожньою на столі.
Прийнявши горозинтальне положення, ноги попрямували у бік сходів, піднялися ними і йшли далі по коридору, доки перед ними не опинились двері. Тоді тендітна рука худорлявої дівчини опинилась на холодній металевій ручці, тягнучи на себе.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мій дивовижний кіт
FantasiОбережно! Цікаво! Аліні подарували котика, не простого котика. Він володіє магією і перетворенням. І в самої Аліни появляється вміння магії, бо вона не проста, а ... Дізнаєтесь коли прочитаєте.