negyedik fejezet

42 3 0
                                    

Szélesre kitárta az ajtót és úgy fürkészett a szemével mintha egy támadást várna. Persze ilyesmire nem került sor. A ház egy idős páré lehetett ezelőtt, jó régen. Carlos megnézte a hűtőt, a szekrényeket és a szobákat. Nem talált semmit, néhány romlott ételen és csorba késeken kívül.
- Hát ez pech
Közben kiment és azon gondolkodott, hogy a nagy éttermi hűtőkamrákban biztos van étel és mivel konyhában szokott, remélte talál egy bárdot vagy hasonlót.
Carlosról tudni kell, hogy imádja az éles szép késeket.

 El is indult. Ment, ment mendegélt már egy tíz perce. Amikor meglátta a várva várt éttermet. Utána vette csak észre hogy egy férfi állt az ajtóban. Carlos gyorsan bebújt egy autó mögé és figyelt. Látta, hogy a pasas állig fel van fegyverkezve, volt nála nyílpuska, hangtompítós shotgun, és egy katatna meg a hozzá járó páncél. De vajon mit csinál? Úgy nézett ki mintha imádkozna. Aztán hirtelen.

- Gyertek ti mocskos ördögök. ordította
Ekkor Carlos fel ált, amit a pasas észrevett.
-A francba bújj el kölyök.
Azzal berohant az étterembe.
- Idióta gondolta Carlos és elrejtőzött. Alig egy perc múlva becsapódott két mimik és bementek a házba. Lángszórók és halk lövések hangját lehetett hallani majd egy égveszejtő visítást aztán csend. A fiún erőt vett a kíváncsiság és bement az ajtón. Az egyik mimik az ajtóban hevert, vérzett és égett, a másiknak a fejéből próbálta kihúzni a férfi a katatnát. Carlos éppen közelebb ment volna, de a férfi megájt mutatott és a lába elé biccente. Csak ekkor látta, meg hogy egy lézercsík megy a lába előtt, ami valószínűleg a kérdéses lángszórókat indította volna be. Carlos átlépte és a férfi elé ment. Aki ezúttal jelnyelven kezdett beszélni. Amit Carlos szerencsére értett.
- Mit keresel itt?
- Te mit keresel itt?
- Vadászok nem látod!?
- Mimikekre? Durva.
- Mit akarsz?
- Ételt és fegyvereket hogy eljussak a testvéremmel egy közeli hegy csúcsára.
- Minek mennétek ti oda?
- Hogy megtaláljuk és kiirtsuk a mimikek egyik fészkét.
- Miért nem csináljátok úgy ahogy én, hangosan?
- Mert ez túl kockázatos, ha felmegyünk lesből tudunk támadni.
- Jogos.
- Figyu te jó harcos vagy és sok fegyvered van szóval... nem tartanál velünk?

A csend áldásaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant