Megérkeztünk Osloba

262 14 1
                                    

Amikor leszállt a gép, kiraktam egy képet Instára: ,,Megérkeztünk Osloba" címmel.
Egyből a hotelba mentünk, ami (nem volt túl olcsó, 5 csillagos volt).

Amikor odaértünk, nagyon meglepődtem, mert akkora tömeg állt a hotel előtt, és csak középen volt egy keskeny hely elkerítve, ahol be lehetett menni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amikor odaértünk, nagyon meglepődtem, mert akkora tömeg állt a hotel előtt, és csak középen volt egy keskeny hely elkerítve, ahol be lehetett menni. Gondolom valami híresség jön (ebben a hotelben, mostmár rajtunk kívül csak sztárok voltak, gondolom a körülmények (az árak...) miatt).
Amint közelebb értünk, láttam, hogy mindenki arcán hatalmas fekete M betű volt, de egy-két gyerek arcára Marcus vagy Martinus volt írva. Néhányan hatalmas táblákat szorongattak, amin szintén ez a két név volt.
Egy nagy fekete autót tudtunk venni, abba kényelmesen elfértünk. Amint kanyarodtunk a hotel elé a parkolóba, mögénk ért egy ugyanilyen autó, mint amivel mi voltunk. Már a kiszálláshoz készültünk, amikor a mögöttünk levő kocsiból is szálltak ki. Mindenki ordibált és sikítozott, nameg persze azt kiabálta, hogy Marcus and Martinus.
Kiszàlltunk (apu öltönyben, mi pedig csinos ruhában voltunk), mindenki jól megnézett minket, aztán kiszállt a mögöttünk lévő kocsiból egy férfi, majd két szőkés hajú fiú, akiket óriási taps, sikítás, fotóra és aláírásra váró fan köszöntött. Utánuk még kiszállt egy nő, és egy cuki kislány. Ja és rengeteg kamerás. (Közülük is mindenki öltönyben, csinos ruhában volt.)

Vote, komi és jön a következő rész.

Az új élet...Where stories live. Discover now