7.rész❤

200 8 2
                                    

Másnap, mikor felébredtem, olyan fura volt minden. Tinus szobájában ébredtem, de ő sehol nem volt...
Kimentem a szobájából, ekkor láttam, hogy Szofi is jön ki. Ő pedig Mac szobájában éjszakázott.
-Szia!
-Szia! Hogy kerültem Marcus szobájába??
-Én is pont ezt akartam kérdezni, azt hittem, hogy te tudsz valamit...
Még beszélgettünk egy kicsit, és lementünk reggelit csinálni, de az asztalon megláttunk egy üzenetet, amit Anne írt:

,,Jó reggelt!
A fiúk lassan hazaérnek, és majd mindent elmesélnek. Anna is velünk jött, a szüleitek azt üzenik, hogy délután tudtok beszélni velük.
Remélem minél hamarabb hazaérünk.
Puszi: Anne😘"

Elolvastuk a levelet, rggeliztünk és türelmetlenül vártuk, hogy hazajöjjenek a fiúk.
Már nem tudtunk magunkkal mit kezdeni... 7:49 volt. Ekkor jött be Mac és Tinus.
-Sziasztok!
-Sziasztok, hogy aludtatok?
-Jól, de hol voltatok??
-Emma rosszul lett az éjjel, magas láza lett, s be kellett vinni a kórházba. Kb. hajnali 3-kor értünk be, de azóta csak ugrándozik, és be nem áll a szája. Elvileg holnap hazajöhet. Anna is velük van, Emmával akart lenni. (Mondta Tinus)
-A szüleitek azt üzenik, hogy délután tudtok velük beszélni...Amúgy jó a pizsitek...😂 (szólt Mac)
-Köszi... Gondoltam, hogy feltűnik, de mit kerestünk reggel a szobátokban?? (szólalt meg Szofi)
-Hát az úgy volt, hogy...ugye este úgy aludtunk el lent a kanapén, hogy a lányok az ölükben voltak. 2-körül felkeltett Emma, hogy nagyon fázik, és fáj a feje. Gyorsan elmentem lázmérőér, addig Tinus felkísérte a lányokat Emma szobájába, megmértük a lázát, 39,2 volt, és szóltunk anyáéknak. Bementünk a szobânkba, mert azt hittük, hogy ott alszotok, de nem voltatok sehol. A vendégszobában találtunk rátok. Megsajnáltunk titeket, ezért felvettünk menyasszony pózba, és átvittünk a szobánkba...Kár, hogy az ilyen pillanatokról maradtok le😂...Utána gyorsan felöltöztünk és bementünk a kórházba. (Mesélte Mac)
-Baszki...elkésünk a suliból...7:58 volt. (Vágott közbe Tinus)
-Azt már nem! (Szólalt meg kicsit szigorú hangon Szofi)
-Ti ma szépen itthon maradtok, és pihentek...szinte egész éjjel nem aludtatok semmit. (Fejeztem be Szofi mondandóját, mire ő csak bólogatott)
-Rendben...de el fogtok késni...nem maradhatnátok itthon?? Legalább csak ma...
-

Nem...Megoldjuk...Jó pihenést, majd jövünk!
Elindultunk suliba... Nagyon siettünk, de így is elkéstünk, mert 8:07-kor estünk be az órára...
A tanárnő nagyon kedves, és megértő volt... Nem zavarta, hogy késtünk. Azt mondta, hogy nagyon várt minket. Magyar óra volt (vagyis norvég😂😂). Leültünk a bal oldali oszlop 3. padjába. Mögöttünk ült egy rohadt idegesítő lány. Ő az:

Komolyan mondom ez a lány egy szörnyeteg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Komolyan mondom ez a lány egy szörnyeteg. Mindenkit állandóan baszogat. És amint szünetbe megtudtuk az egyik rendes osztálytársunktól, Marcusra és Martinusra pályázik. De ezt a fiúk sem hagyják. Ezt az osztálytársunkat úgy hívják, hogy Emily. Lilla és Lili (ikrek) azok az osztálytársak, akik szeretnek ismerkedni, másoknak segíteni... Nagyon rendesek. Szinte egész nap velük voltunk. Amikor Szofi elmondta, hogy Marcussal és Martinussal járunk, Lilla mutatott egy képet, arról a borzasztó lânyról, Emilyről, ahogy a fiúkat cseszteti:

 Amikor Szofi elmondta, hogy Marcussal és Martinussal járunk, Lilla mutatott egy képet, arról a borzasztó lânyról, Emilyről, ahogy a fiúkat cseszteti:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Komolyan...ez a lány nem normális...😠
Becsengettek a következő órára, ami matek volt. Kicsit mesélnünk kellett magunkról, mint új diák, aztán a tanár megkérdezte, hogy nem-e tudja valaki, hogy miért nem jött Marcus és Martinus. Szofi elmondta...Ezután megkérdezte a tanár, hogy Patrik miért nem jött? De erre senki sem válaszolt... miután kicsengettek, odamentem Lilihez, és megkérdeztem, hogy ki az a Patrik? Erre annyit felelt, hogy egy Budapestről jött buzi kanos gyökér...
Amint ezt kimondta, betoppant az osztályba. Nem hittem a szememnek. Ez a Patrik az osztálytársam volt, és egyben a legjobb barátom...
-De hisz ő egy tök rendes gyerek... (mondtam kicsit meglepődve)
-Na nehogy azt gondold... Mindenkire rámászik...és sorolhatnám...(mondta kicsit lenézően Lili)
-Ő az osztálytàrsam és egyben a legjobb barátom volt...
Erre Lili tátott szájjal nézett rám.
Erre odajött hozzánk Szofi és Lilla.
-Ezt te is láttad? (Szólalt meg Szofi)
-Igen... (mondtam)
Ekkor megjelent mellettem Patrik, s átkarolt.
-Remélem emlékszel még rám.
-Hogy ne emlékeznék.
-Miért nem szóltál, hogy Norvégiába költöztök?
-Tudom, megígértem, de jobbnak tartottam, ha később tudod meg, a csajomtól, vagyis a saját testvéredtől...
Erre Szofi rá szégezte a tekintetét...
-Már megint kezdi... (szólalt meg Lilla) Menjünk innen!
-Amúgy Dzseni! Hogyhogy tudsz norvégul? Amikor kikísértelek a reptérre, még egy szôt sem tudtál... És Szofi! Rólad ne is beszéljünk! És a többi nyelvet, amit itt a suliba tanulunk?(Szólalt meg Patrik lenézően)
-Már igazán elegem van belőled. És ha ennyire tudni akarod, a pasinktól tanuljuk a norvégot meg a többit. Az osztályelsőktől...
-Miért...talán Marcus és Martinus az? Mondjuk akkor egy jót röhögnék... Dzseni és Szofi a híres Marcus és Martinus Gunnarsennel jár...😂 A gondolatától is röhögőgörcsöt kapok...
-Akkor ezt nagyon elbasztad... Pár év múlva már nem Smith ikrek lesznek, hanem Mrs.Gunnarsenek. (szólalt meg Lili)
Tátott szájjal figyelt, aztán nem jött ki egy szó sem a száján és otthagyott minket. A norvég ôra is eltelt. Most egy ilyen szabad foglalkozás szerű volt... mindenki oda ment, és azt csinált, amit csak akart. Elindultam mosdóba, erre egy kéz megszorítja a csípőm, és a kémia szertár felé tol, miközben egy mâsik kéz befogja a számat... Betolt a szertárba, és bezárta az ajtót, amiben valaki ügyesen bennehagyta a kulcsot...
-Cicám... Olyan rég láttalak... Hiányoztál. (Szólalt meg magyarul)(egész eddig norvégul és angolul beszélgettünk)
-Veled meg mi a jó büdös faszom van, hogy ilyen kanos buzi lettél?
-Naaaa... Egy picit változtassunk a beszédformán. Nem tetszik ez nekem.
-Hagyjál már bazdmeg... (üvöltöttem)
-Remélem tudod, hogy ez az ajtó hangszigetelt. Szóval akármit tudunk csinálni. (Nézett rám perverz fejjel😏)
-Én veled semmit nem fogok kezdeni, max egészen véletlenül megrúglak középen...
-Bekeményítünk? (Kérdezte továbbra is perverz, de erőszakos fejjel, miközben erőteljesen a falhoz szorította a csukómat. Ekkor szúró fájdalmat éreztem a szívemnél, ami egyre erősebbé vált. Ekkor leguggoltam, de Patrik mellém ereszkedett, majd egy elég nagyot lekevert. Nem is értem, hogy mi van vele. Ekkor már nem bírtam visszatartani a sírást. Ajkait az enyémekre tapasztotta, majd bejutást kért a számba, amit elleneztem. Hirtelen elengedett. Ekkor a szám szélét kezdtem harapdálni, majd lehajtottam a fejem. Felrángatott a földről, és az állam alá nyúlt, ezzel arra kényszerítve, hogy kékeszöld szemébe nézzek. Szorosan megfogta a derekam, majd a falhoz tolt, kő kemény férfiasságát pedig nekem nyomta... Felém hajolt, s a fülembe súgta, hogy ,,Tudom, hogy te is akarod" mire próbáltam eltolni magamtól, de ez nem sikerült.A lábamat kissé fel tudtam húzni, így megrúgtam a lábai között. Felszisszent, majd elkezdett rángatni és ordibálni. Keze egy hatalmas pofon formájában az arcomon csattant, amitől a földre estem. Újra megpofozott volna, de ebben a pillanatban egy csattanást hallottunk, s a keze megállt a levegőben... Volt a szertár végénél egy folyosó, aminél csak az ajtónak a kerete volt meg. Nem tudtam, hogy mi célja lehet... Tuti, hogy ott is van valami kijárat.
Patrik kinyitotta az ajtót, és tök nyugodtan kisétált, mintha semmi sem történt volna...Én pedig bent a sarokban kuporogtam, és összetörve sírtam...
Ekkor a folyosó végén megláttam egy alakot...

Bocsi, hogy ilyen későn volt rész...
Itt a szünet, ígérem, hogy gyakrabban lesz.
Vote, komi, és jön a kövi rész, amiben kiderül, hogy kit látott meg Dzseni, és milyen lesz ezek után a kapcsolata Patrikkal. Az is kiderül, hogy Marcus és Martinus hogy reagál az esetre...😘❤

Az új élet...Where stories live. Discover now