8.rész❤

175 5 4
                                    

Ekkor a folyosó végén megláttam egy alakot... Ez az alak pedig nem más volt, mint Marcus. Aggódó fejjel futott oda hozzám...
-Jenny...Jól vagy?? (Leült mellém, és magához húzott...) Martinus már nagyon aggódott érted... (a mellkasába túrtam a fejem, és csak sírtam, és sírtam...)

Marcus szemszöge:
Mikor Dzseni és Szofi elment iskolába úgy gondoltuk Tinussal, hogy Fifázunk egy kicsit...Miután meguntuk, eterveztük, hogy egy kis örömet szerzünk a gyönyörű barátnőinknek, és bemegyünk hozzájuk a suliba...Mikor beértünk, találkoztunk Catrine tanárnővel, és azt mondta, hogy szabad foglalkozásuk van... Elindultunk Martinussal megkeresni a lányokat, de csak Szofit, Lilit és Lillát találtuk...Kicsit elcsodálkoztak, hogy miért vagyunk itt, de aztán azt mondták, hogy ők is Jent keresik... Annyit tudtak, hogy mosdóba indult, de kb. már 20 perce elment, ezêrt meg akarták nézni, hogy minden rendben van-e vele. Gondoltuk, hogy mivel nagy az iskola, mindenki egyedül megy, így hamarabb megtaláljuk Jent. Mikor elsétáltam a kémiaszertâr előtt, egy csattanást hallottam... Gondoltam, benézek, hogy minden rendben van-e. Gondolkodtam, hogy az első, vagy a hátsó ajtón menjek be... Az első mellett döntöttem. Amint beléptem, láttam, hogy Jen a földön kuporog... Odafutottam hozzá, majd az ölembe ültetem, és ölelgetni kezdtem... Nagyon sírt, ezért próbáltam megnyugtatni. Azonnal ide kell hívnom Tinust.
-Jenny... Jól vagy? Tinus már nagyon aggódott érted...Ssssssh...Semmi baj.
-Tinus ho...hol...?
-Felhívom, hogy jöjjön ide. Ne félj...
Ezután Jen még jobban hozzám bújt, majd hívni kezdtem az ikrem.
-Szia! Megta...
-Alsó kémia szertár! (Szakítottam félbe Tinust, majd ki is nyomtam)
Kb. Fél perc múlva berohant az ajtón, mire Dzseni szorosan hozzábújt. Olyan cukik együtt. Ezek után Szofiék is bejöttek, majd hazamentünk. A lányok szüleinek el kell utazniuk Magyarországra, úgyhogy addig nálunk fognak "lakni". Este elmentünk sétálni. Csináltam Jenről és Tinusról egy cuki képet, de Jenny kikapta a kezemből a telóm, és megszerkesztette úgy, hogy az ő arca ne látszódjon.
Itt vannak a képek:

 Itt vannak a képek:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Olyan jók lehettek volna

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Olyan jók lehettek volna...
A lányokat szinte alva vittük haza... Felkaptuk őket, mint ahogy a kicsiket szokták, és hazáig vittük őket.
Anyuék megmondták, hogy a lányoknak a vendégszobában kell aludniuk. Kissé szomorúan, de felkísértük őket a szobába, majd adtunk nekik jó éjt puszit, és már aludtak is. Tinussal lefürödtünk (külön-külön😂) aztán elköszöntünk anyuéktól, és Emmától, majd felmentünk a szobámba, ahol kicsit beszélgettünk Tinussal.

Tinus szemszöge:
Nagyon megsajnáltam Jennyt. Este elmentünk sétálni, ahol Marcus elég jó képeket csinált rólunk, csak Jen kikapta a tesóm kezéből a telefont, és a legtöbb képet kitörölte. Már kicsit fáradtak voltunk, ezért hazamentünk. Mindenki elvégezte esti rutinját, és mehettünk is aludni. Csak egy baj volt. A lányoknak a vendégszobában  kellett aludniuk. Este még kicsit beszélgettem Marcussal, és lehet, hogy lesz egy új számunk is, a címe ,,Invited" (,,meghívott") lesz. A beszélgetésünk vége az lett, hogy mi megyünk át a lányokhoz aludni, ha ők nem aludhatnak nálunk. Úgyis két nagy franciaágy van a vendégszobában.

~REGGEL~

Dzseni szemszöge:
Mikor felkeltem...

Az új élet...Where stories live. Discover now