Reggel felébredtem, de Tinus sehol nem volt. Kimentem a szobából, azt hittem, hogy egyedül hagytak, de megláttam, ahogy Martinus (póló nélkül) a kockás hasát nézegeti(😍😊). Halkan mögéosontam, és hirtelen megfogtam a vállát és mondtam, hogy jó reggelt. Láthatóan nagyon megilyedt😂.
-Te kis... (de nem tudta befejezni, mert befogtam a száját😝)
Erre ő az ölébe húzott, s myomott az arcomra egy puszit.
-Jó reggelt szerelmem... Csak ketten vagyunk, mert a szülők, és a húgaink elmentek Shoppingolni. Marcus pedig focizni ment, mert itt a volt edzőnk, és meghívott minket egy meccsre, de én veled szeretnék menni. (Mondta perverz fejjel😏)
-És engem itthon mertek hagyni?! Imádok shoppingolni😊 (Kérdeztem nevetve)
-Ez az utolsó napunk itt Osloban, ezért mi kettesben fogunk menni! Gyorsan öltözz fel, aztán menjünk le reggelizni! Ez volt az outfitem:A reggelitől tátva maradt a szám... Valahogy így nézett ki (mivel nem voltak itthon a többiek, ezért az ő kajájukat is nekünk adták):
Igen... Rengeteg kaját kaptunk, de a háromnegyedét így is felvittük a szobánkba a hűtőbe.
Elindultunk, mondta Tinus, hogy kényelmes focizós ruhát vegyek fel, mert én is focizni fogok, miután kikönyörögtem, hogy ne hagyjuk egyedül Marcust. Futóruhát vettem fel. Így nézett ki (Tinus választotta ki, hogy mit vegyek fel):Ahoz képest, hogy tél vége/tavasz eleje van egész jó az idő...
Megérkeztünk...
Mindenki nagyon örült, hogy mi is eljöttünk... Lejátszottunk két edzőmeccset, és már mentünk is. Nagyon jó volt. Egész jól ment. A csapatok úgy voltak, hogy a két csapatkapitány Mac és Tinus volt. Martinus csapatába voltam én és még négy fiú, Marcuséba pedig öt fiú, így egyenlőek voltak a csapatok. A meccsek eredménye: 1.: 12-13 (Marcuséknak) 2.: 13-12 (nekünk).
Amikor visszaértünk a hotelbe, már mindenki "otthon" volt, anyával beszéltem egy picit, majd elindultunk Troforsba. Emma velünk, vagyis Annával akart menni, ezért nekem át kellett ülnöm a fiúkhoz. Egész jól elbeszélgettünk. Mikor odaértünk hamar kipakoltunk, egy-két nap és berendezik anyuék a házat, addig a Gunnarsen családnál alszunk. Tinussal aludtam, a nővérem (ikertesóm), Szofi Marcussal. Szerintem jól elbeszélgettek, mert kézenfogva jöttek le vacsizni. (Csak Mac, Tinus, Szofi és én voltam, mert anya és apa, s a fiúk szülei az új házunkban pakoltak, a lányok pedig fennt játszottak Anna szobájában) Martinus bejelentette, hogy járunk, és megcsókolt... Marcus szintén ugyan ezt mondta Szofival... (kicsit gyorsak voltunk, tudom😊) A két kiscsaj (Emma és Anna egész jól elvolt) Vacsi után csináltunk egy-két musical.ly-t, aztán elmentünk fürödni és lefeküdtünk, mert már 22:47-volt. Tinussal sokáig beszélgettünk (a mellkasán volt a fejem, hallgattam, hogy dobog a szíve... Olyan megnyugtató volt...😊), majd egyszer csak elaludtunk...
Ha tetszett: vote + komi és jön a kövi rész! Bocsi, hogy rég nem volt rész, csak mindenből most írunk témazárót és sokat kell rájuk tanulni, de igyekszem!😘
YOU ARE READING
Az új élet...
RandomSziasztok! Én is egy átlagos MM-er (Marcus & Martinus fan) vagyok. Ez a story egy 15 éves lányról, családtagjairól és barátairól fog szólni. Remélem tetszeni fog. (Néha 18+os. Ezért felelősséget nem vállalok!! ) Jó olvasást!❤