6.rész❤

216 8 2
                                    

Másnap, mikor felébredtem, Tinus még mélyen aludt, ezért gondoltam csinálok neki reggelit. De elkèstem. Az anyukájuk (Anne) mindenkinek csinált már. 9 óra volt. Anne azt mondta, hogy ha eddig alszik Tinus, akkor nehêz felkelteni. Felmentem a szobájába, bevittem neki a reggelit, s ezt a ruhát vettem fel (kíváncsi leszek, hogy mit reagál rá😊):

 Felmentem a szobájába, bevittem neki a reggelit, s ezt a ruhát vettem fel (kíváncsi leszek, hogy mit reagál rá😊):

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Amúgy nem tudom, hogy miért volt rajtam cipő meg sapi a házba...) Odafeküdtem mellé, s elkezdtem basztatni a haját. Erre egyből felébredt.
-Szia kicsim... (ezt még csukott szemmel mondta)
-Szia! Hoztam neked reggelit, mert gondolom éhes vagy!
-Persze... Rajtad milyen ruha van?(😯)... Nagyon jól áll, tetszik!
-Köszi... Ha más fiú lenne rajta, jobban örülnék neki... mondjuk a suliból az a nagyképű aki elvileg az osztálytársam... (húztam az agyát)
-Nekem pedig így sokkal jobban tetszik (mondta, s lehajtotta a fejét) Megfogtam az állát, megcsókoltam és annyit mondtam, hogy ez így tökéletes. Nyomott egy puszit az arcomra, megette a reggelit, felöltözött, majd lementünk a nappaliba. Leültünk a kanapéra, Tinus ölébe ültem, amikor Anne megszólalt:
-Jó a ruhád... Olyan ismerős...😊
(Ekkor jött le a lépcsőn Mac és Szofi)
-Sziasztok! (Köszönt Szofi, majd lehuppant mellénk)
-Dzsenii..
-Sziasztok (köszönt Mac, ő is leült Szofi mellé, majd az ölébe húzta)
-Egész jó a ruhád... Divatos. Ilyen nekem is kell. (Mondta röhögve Mac)
-Én magam választottam.😝
-Valamiről lemaradtam?? (Kérdezte Anne, erre rám és Tinusra, majd Szofira és Macra nézett)
-Öhm...anya...tudod...mi... (Dadogott Tinus)
-Anya...mi...mi tudod... (Dadogott Mac is)
Mi hárman pedig elkezdtünk nevetni (Anne, Szofi és én) A fiúk értetlenül néztek...
-Mi a kapcsolatunkat már megbeszéltük anyutokkal... (szólt nevetve Szofi)
-Szóval meg akartatok szivatni?? (Kérdezte Tinus)
-Igen... (mondtuk, még mindig nevetve)
-Jó... de ezt még visszakapjátok. (Nevették el ők is magukat)
Gyorsan átvettem a pólómat, a pulcsimat, levettem a karkötőket és a sapit, meg a telómon átcseréltem a tokot, mert hülyének néztek volna az utcán, ha szinte minden ruhámon a pasim, és az ikertesóm pasija van😊 Megbeszéltük, vagyis a fiúk eltervezték, hogy az egész napot együtt fogjuk tölteni. A mi kérésünkre elmentünk shoppingolni, aztán megnéztünk egy horrorfilmet.
Mikor kezdett sötétedni, a fiúk azt mondták, hogy mi most elmegyünk velük sétálni. Olyan furik voltak. Azt mondták, hogy csinos ruhát vegyünk fel. Ők ünnepiesen kiöltözve jöttek. Az én ruhám:

Elvittek minket egy gyönyörű helyre, egy vízeséshez

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elvittek minket egy gyönyörű helyre, egy vízeséshez. Nekem és Szofinak is nagyon tetszett ez a hely. De amikor közelebb értünk, akkor döbbentünk le igazán... Gyertyafényes vacsorára vittek minket. Nagyon szép este volt. Elénekelték a ,,First Kiss" című dalukat. Nagyon tetszett. Azért kellett a szép ruha, mert még fotósokat is hívattak. Gyönyörű este volt. Kb.éjfélkor értünk haza(Anne-ékhez). Mikor visszaértünk a fiúk házába Emma és Anna várt minket.
-Sziasztok! Hát ti még fent vagytok?
-Titeket vártunk, mert egy filmet szeretnénk megnézni.
Gyorsan elmentünk fürödni (külön-külön). Ma ilyen M&M fan napunk van, mert az én alvós ruhám ez volt, csak úgy, mint Szofinak:

Amikor lementünk a nappaliba Annához, Emmához, Machoz és Tinushoz azt vettük észre, hogy a két fiú szétterülve alszik a kanapén, az ölükben a két lánnyal

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amikor lementünk a nappaliba Annához, Emmához, Machoz és Tinushoz azt vettük észre, hogy a két fiú szétterülve alszik a kanapén, az ölükben a két lánnyal. Olyan cukik voltak, ezért nem akartuk őket felkelteni, inkább felmentünk a vendégszobába, s együtt aludtunk Szofival.

Ha tetszett: vote + komi = kövi rész
Bocsi, hogy ilyen rövid lett.

A kövi részben megtudjuk, hogy milyen Szofi és Dzseni első napja a suliban...

Az új élet...Where stories live. Discover now