Capitolul 1

6 1 0
                                    

Buna,ma numesc Sara am 17 ani sunt blonda,am 1,57 iar ochii sunt verzi,la soare mi se fac galbeni.
Locuiesc in California cu "parintii" mei,defapt stau la orfelinat la nastere m-au lasat in spital,niciodata nu  am stiut motivul pana acum 3 zile. Am aflat de la directoarea de aici,ca ei ar fi vrut baiat iar in momentul cand au aflat ca sunt fata m-au abandonat.
Ma doare sufletul sa stiu ca nu m-au vrut,ca m-au abandonat,si ca nimeni nu ma vrea,de cand sunt aici nimeni nu a vrut sa ma ia,pe motivul citez "este foarte frumoasa dar cine stie ce curva este sau va deveni cand o sa fie libera"         Da,stiu suna patetic..aici  am o prietena pe Amanda,este fericita a aflat ca va veni cineva sa o adopte ea macar are noroc.
   Este Luni imi suna alarma presupun ca este 6:30 asa l-am setat sa sune ca sa fiu sigura ca ajung la liceu devreme si sa nu iau vreo absenta.
Da ati ghicit sunt o tocilara,nu imi place scoala dar nu am de ales,cateodata am cosmaruri. Si nu,il suport pe Carlos baiatul cel rau din liceu si popular mai suntem si in aceeasi clasa,chiar daca sunt frumoasa si ma imbrac simplu el alege papusile barbie,oricum nu m-ar incanta ideea sa fiu iubita lui dar mereu face misto de mine,aproape in fiecare zi plang in baie,Amanda spune sa nu le dau importanta...dar nu pot mai ales cand ma face de ras in fata clasei.
Deci sa nu mai stau pe ganduri si sa imi fac rutina de dimineata sa o trezesc si pe Amanda.
Eu-Printesoo hai,trezestete
A- Lasa-ma fa!
Eu-Hai ca intarzi la liceu si dupa o sa fi pedepsita
Nici bine nu am zis ca intarzie ca a si sarit. Ma duc sa imi fac un dus iar dupa ma spal pe dinti,ma imbrac imi iau ghiozdanul si pe Amanda si mergem in statie,autobuzul asta mereu intarzie din acest motiv il luam pe cel de 7:10 iar la 8:00 incep orele.

Buna dragi cititori,aceasta este o noua carte sper sa va placa. In poza este Sara

Sara P.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum