Carlos p.o.v
Razele soarelui imi bat in ochi,sunt asa obosit nu prea am dormit m-am gandit la tot ce s-a intamplat aseara nu imi vine sa cred ca am sarutat-o si ce palma mi-a dat..sunt asa bou "Da Carlos esti asa un idiot" Tu cine papuci mei esti? "Constiinta ta" Mh.. taci,am inceput sa vorbesc singur fata asta mi-a luat mintile,dar nu vreau sa o fac sa sufere o sa ma port ca inainte.
Ma ridic din pat ma duc la baie imi fac un dus iar dupa revin in camera sa ma schimb,ea inca doarme parca ar fi un ingeras.
Imi iau telefonul cheile de la masina si am plecat la scoala,am preferat sa plec mai devreme.
Sara p.o.v
Alarma telefonului suna neincetat anuntandu-ma ca trebuie sa ma pregatesc pentru scoala,ma ridic din pat,hmm se pare ca el a plecat deja. Ma duc la baie imi fac un dus rapid,astazi vreau sa fiu diferita nu am sa port cum purtam inainte haine lungi si largi.
Ma imbrac intr-un maieu negru cu scris alb o pereche de blugi negri si o bluza si o las sa cada pe umeri. Ma machiez putin cam mult si gata,ma uit in oglinda sunt uimita de capodopera mea.Imi iau geanta si plec spre liceu imi iau un taxi nu vreau sa se uite toti idiotii din autobuz la mine.
Intru pe poarta liceului simt cum toate privirile sunt indreptate spre mine o vad pe Amanda si ma indrept spre ea.
Eu-Amanda? Ce cauti aici?
Am-Aici m-au mutat parintii,o sa fim in aceeasi clasa.
Eu-Ohhh superrr
Am-Ce e cu tine imbracata asa? Te simti bine? Arati...wow..
Eu-Multumesc,am avut nevoia de o schimbare si uite. Hai sa mergem in clasa vei sta cu mine in banca.
Intru in clasa iar toate privirile erau indreptate spre mine parca eram felul 14,Amanda imi spune ca ar fi venit un nou profesor de matematica,abea astept sa vad cum arata si super ca avem prima ora mate.
Eu -Cred ca noul profesor de matematica este un mos cu ochelari si in momentul in care vorbeste ii ies printre dinti si cativa stropi de saliva spun si incepe sa rada toti pana in momentul in care au amutit si se uitau speriati.
-Sunt foarte sigur ca asa arat
Aud o voce iar cand ma intorc vad un barbat in varsta de vreo....Chiar asa cati ani are? Hm..
Eu-Imi...imi cer scuze...
M-am inrosit ca un rac si fuck am dat-o in bara.
CITEȘTI
Sara P.
Teen FictionHei,eu sunt Sara P(Parcker) si am o viata furtunoasa (nu sti cand va veni si cand va pleca)