Capitolul 10

3 0 0
                                    

Ma indrept spre banca, rosie la fata si cu,capul in pamant de rusine. Am un deja vuu ca de acum in colo va avea ceva cu mine..
Ce pandicornu meu? M-am mancat limba acu suport consecinte,ma uit spre Amanda iar ea rade,ma uit urat si zambetul ii dispare.
Profu se prezinta:Ma numesc Marius Thomson si am doar 25 de ani pentru curiozitatea unora iar de acum incolo o sa faceti matematica cu mine,sper sa ne intelegem o sa va pun sa va prezentati fiecare. Tu! Si arata spre mine..
Eu- Amm..eu?
Profu-Da tu cum te cheama?
Eu-Sara P m-am obisnuit sa ma prezint asa.
Profu-P de la ce?
Eu-Parcker
Profu-Aham...
**
S-a sunat de pauza,simteam ca mor ma duc la dulap si ma uit sa vad ce ora ,sport nici de ora asta nu am chef. Dupa ce termin la dulap ma intorc si vad ca vine Carl si gasca lui
D-Pisicuta ce faci?
Eu-Pisicuta e ma-ta
D-Uhh pisicuta zgarie..
Eu-Ce vreti?
C-Am auzit ca ai dat-o in bara cu profu de mate...
Eu-Mdea..in fine am plecat pa!
Ce idioti! Ma duc in vestiare imi iau o pereche de pantaloni de trening mulati si un tricou larg,plec in sala si vad clasa lui Carlos prezenta,mh..fix ei lipseau,profu de sport e dirigintele lor si vom face sportul impreuna..
Sala noastra are si echipamente de fitness,mai multe. Mie imi place sa ma antrenez la sacul de box ma relaxeaza..
Ma duc in camera unde este sacul si nu imi mai pun nimic in maine incep sa imi descarc toti nervi pe saracul sac,dau si dau pana cad jos,pumni sunt plini de sange da la atatea lovituri.. Ma simt asa bine dar...ce fac acum? Daca ma vede proful asa oare va zice ceva? Sper sa nu.
  Ma indrept spre prof si ii spun ca am nevoie pana la baie,imi pun mainile la spate si ma duc sa imi iau geanta sa plec dar il vad pe Carl indreptandu-se spre mine si imi ascund iar mainile la spate..
Carl-Heii ce faci?
Eu-Ce vrei Carl? Nu am timp trebuie sa plec..
Carl-Nee tu stai aici,de ce ti mainile la spate?
Eu-De plictiseala..
Ma apuca de maine se uita la ele si cu o privire urata,daca ar ucide eram de mult la barbos.
Carl-Sange? Ce ai patit?
Eu-Nimic ce iti pasa?
Carl-Zi,dracu ce ai facut odata!!! Zice el tipand la mine..ma sperie..
Eu-Am..m-am antrenat la sacul  de box fara manusi,multumit? Acum lasa-ma!

Sara P.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum