Capitolul 6

2 0 0
                                    

Carlos p.o.v
Ajung acasa dar mai intai verific camera Sarei sa vad daca a ajuns nu stiu de ce dar in fine,ciudat nu este oare unde o fi? Cine stie cu cine o arde,ma duc sa imi fac un dus,dupa ce ies ma imbrac intr-o pereche de pantaloni scurti si un maieu,si ma pun in pat dar  se aude un sunet infundat de pe hol,deschid usa si o vad pe ...Sara? Era pe jos rezemata de perete vad ca plange arata ca dracu rimelul scurs lacrimi pe toata fata.
Eu-Sara? Ce s-a intamplat?
S- M-a...
Eu-Te-a? Zi odata!!!
O iau in brate si o pun la mine pe pat,deabea acum observ ca avea tricoul rupt.
Eu-Sara te rog spune ce ai patit?
Vreau sa o ating dar se fereste si da sa fuga dar o iau in brate si o strang tare,nu stiu ce a patit dar o sa aflu,habar nu am de ce imi pasa dar o vad asa cu lacrimile alea si mi se rupe sufletul in 2 poate nu sunt asa tiran cum spune lumea cred...
S- M-a violat ..Carl am fost violata!!
  Ohh doamne cat de mult as fi ras de ea nu ii doream aata.
Eu-Cine ti-a facut asta?
S-Eric...
Eric? Cine dracu e ala? Daca il intalnesc jur ca il omor nimeni nu o atinge pe soramea! Stai ce? Soramea? Se pare ca ma apropii de ea si nu vreau asta.
Eu-Gata surioara esti in siguranta,hai sa te schimb.
Iau un tricou de al meu care sunt sigur ca ii vine lung vreau sa ii dau tricou jos dar se fereste,e speriata.
Eu-Nu te speria vreau doar sa te schimb
Aproba si ii dau tricoul jos vad o muscatura pe gatul ei si aproape de san,nemernicul mhh daca il prind ii rup capul. Ii pun tricoul meu pe ea si ii dau pantaloni jos cu ochii inchisi,ar fi chiar naspa sa o vad dezbracata.
Dupa ce am  terminat se intinde in pat ma pun langa ea o iau in brate si adormim.

Sara P.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum