Capitolul 2

4 1 0
                                    

Sunt la a doua ora am istoria timpul asta trece asa rau,astept sa vin profa pentru ca intarzie si sigur ne va controla temele stau si ma gandesc la problemele mele dar cineva ma striga  mai exact Carl...
C-Pst..tocilareaso
Eu-Ce vrei?
C- Vreau tema la istorie dami-o!
Eu-Nu mi-am facut-o am uitat..
Pfff ce scuza idioata am gasit si eu mereu mi-am facut temele
C-Aha bine...vezi tu
Nu il bag in seama probabil imi umple frigiderul cu niste cuvine putin neortodoxe. Astept,astept,astept...ieiii s-a sunat in sfarsit pauza,mor de foame ma duc la cantina si imi iau o salata si un suc de portocale si ma asez la o masa si incep sa mananc linistita pana cand il vad pe Carlos si gasca lui formata din Dylan,Mike,Josh,Ana,Corina si iubita lui Emma perfect oare ce or mai vrea.
Em-Zbori asta e locul nostru!
Eu-Scrie pe el?
Em-Vezi ca iti incerci norocul si nu iti iese
Gata m-am,saturat sa fiu bataia de joc a tuturor..
Eu-Si tu cine te crezi? Curva scoli..ups!
Carl-Daca o mai faci vreo data curva te nenorocesc! Tocilaro!
M-am enervat asa ca palma mea a facut contact cu obrazul lui si am plecat,mi-a cam pierit pofta de mancare dar nu inainte sa i-o torn Emmei in cap.
D-Ooo tocilara a prins tupeu.
Nici mie nu imi vine sa cred ce am facut,am coborat la nivelul lor pfff..
   S-au terminat si orele si m-am dus la orfelinat,pe hol m-am intalnit cu directoarea
Directoarea-Buna Sara vin-o sa vorbim putin
Eu-Bine,ce este?
Directoarea-Am sa iti dau o veste.
Eu-Spuneti s-a intamplat ceva?
Directoarea-Da astazi vor veni sa te vada si sa te adopte..
Eu-Pe bune?? Doamne trebuie sa ma pregatesc,mai vorbim va pup!!
Doamne ce fericita sunt in sfarsit o sa am si eu o familie.
Eu-Hei Amandaaaa!!
A-Da ce este?

Sara P.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum