Capitolul 7

4 0 0
                                    

Sara p.o.v
Razele de soare imi deranjeaza somnul,vreau  sa ma ridic dar doua brate puternice ma tin in brate,cand ma intorc il vad pe Carl,de necrezut ma tine in brate? Imagini din seara trecuta imi dau navala in minte si cateva lacrimi imi curg pe obraji ma intind inapoi si il privesc cum doarme.
C-Te mai holbezi mult la mine?
Eu-Ce? Nici macar nu esti frumos..
C-Pleca! Iesi afara!
Eu-Stau si eu in ea asa a zis mama pana termina camera mea..
C-Doar noaptea stai aici,ziua nu imi pasa iesi ca mi-e somn si nici nu te vreau in preajma.
Ce bou ma da afara lasa prefer sa stau in camera de oaspeti,ma asez in pat si imi amintesc ce s-a intamplat aseara asa ca plang iar  oricum azi e sambata si nu am nimic de facut
  Melodia telefonului ma trezeste din somnul dulce pe care il am,il iau de pe dulapior si vad ca este Amanda.
  Eu-Da?
A-Ce faci?
Eu-Dormeam..
A-Scuzeee vreau sa ne intalnim in parc sa povestim,imi este dor de tine.
Eu-Ok in maxim 1 ora sunt acolo
Ma dau jos din pat ma duc la baie imi fac un dus imi iau o pereche de blugi si in tricou. Cand dau sa ies din camera ma intalnesc cu mama.
M-Sara ce cauti aici?
Eu-Aici am dormit
M-Parca ti-am spus ca,vei  sta cu Carl
Eu-Stiu dar el a spus ca doar noaptea voi sta acolo...
M-Lasa discut eu cu el
Eu-Bine eu ma duc sa ma intalnesc cu o prietena va pup.
Carlos p.o.v
Stau in pat si ma gandesc ca ar fi bine sa ies diseara in oras cu baietii dar linistea imi este deranjata de insusi ea...mama..
M-Carl! Esti prost?
Eu-Ia ce am mai facut?
M-Tu sti ca Sara a dormit in camera de oaspeti? De ce i-ai zis ca poate doar noaptea sa stea? Am zis ca veti imparti camera si punct!!
Eu-Dar mana este camera mea!! Nu imi convine sa las pe oricine in ea!
M-Cum iti permiti? Faci cum zic eu!
Eu-Sti ce? Foarte bine sa stea ea aici si plec eu.
M-Foarte bine!
Ce?? E nebuna femeia asta ma da afara din camera mea doar ca sa ii faca pe plac tocilaresei,ca tot veni vorba isi facut aparitia,ma uit cu o privire urata la ea.
S-Mama lasa-l are dreptate nu pot sa apar asa si sa ii schimbati regulile si camera,nu voi muri cateva nopti in camera de oaspeti,iar tu?? Pastreaza-ti camera nu am nevoie de ea.
Eu- Mie imi convine
M-Mie nu!
S-Va convine sau nu este alegerea mea..
Ce bine e pe o parte nu mai e nevoie sa plec din camera dar totusi...de ce dracu a renuntat asa repede?

Sara P.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum