L-am vazut pe Carlos intrand in club doar sper sa nu ma vada nu am chef de mistourile lui. Un baiat dragut se indreapta spre mine
?-Buna
Eu-Buna..
?-Deranjez?
Eu-Nu.... ohh sigur ca deranjezi dar totusi as fi nesimtita daca as spune asta.
?-Ahh ok,ma cheama Eric esti foarte frumoasa
Eu-Multumesc
E-Deci? Cum te cheama?
Eu-Sara...Sara P
E-Frumos nume pentru o fata sexy
Oh frate pe bune? E ciudat omul asta si zambetul ala de obsedat e infricosator trebuie sa scap cumva de el.
Ma gandesc sa plec acasa mai devreme asa ca imi iau geanta si ies pe usa,am impresia ca ma urmareste cineva asa ca ma uit in spate,nu este nimeni ciudat..
Merg ce mai merg si simt cum cineva imi pune mana la gura si ma trage dupa o cladire..
Eu-Eric??
E-Da cine crezi papusa?
Eu-Ce vrei? Lasa-ma !
E-Nu pot ti-am zis ca esti asa sexy si ahh
Incepe sa ma sarute pe gat incerc sa il dau jos de pe mine si nu reusesc,se pare ca voi fi violata oricum nu mai are rost,pot decat sa inchid ochii si sa astept sa se termine.
Ma musca de gat imi rupe tricoul de pe mine si ma musca de sani,o durere puternica,imi strabate corpul,dupa trece la pantaloni mi da jos si se atinge de feminitatea mea,o saruta iar dupa intra incep sa tip de durere iar el imi da o palma si imi pune mana la gura,dupa ce termina se imbraca si pleca,eu raman jos si plang incerc usor sa ma ridic imi iau blugii pe mine si ma duc incet spre casa cu lacrimi in ochi.
Am mers foarte incet ma durea tot corpul pun pariu ca am semne cine ar fi crezut ca,o sa fiu violata in seara asta..cred ca am facut vreo 2 ore pe drum.
Ajung acasa urc scarile nu mai am putere asa ca ma pun jos fix in fata camerei lui Carlos incep sa plang iar dar sper sa nu ma auda nimeni.
CITEȘTI
Sara P.
Teen FictionHei,eu sunt Sara P(Parcker) si am o viata furtunoasa (nu sti cand va veni si cand va pleca)