Capitolul 4

5 0 0
                                    

Il vad pe...Carlos? Ohh cred ca o sa lesin...
C-Tu! Ce cauti aici?
Eu-Dar tu?
C-Pf...aici locuiesc,sa nu spui ca tu esti..sora mea vitrega
Eu-Da din pacate zic mai incet sa nu ma auda
C-Dintre toti orfanii tocmai pe tine te-a ales!? Preferam mai degraba o fetita de vreo 10 ani enervanta nu o tocilara..
Eu-Crezi ca eu as fi vrut un frate ca tine?
C-Sa nu spui nimanui din liceu ca ne cunoastem si ca esti sora mea vitrega,nu vreau sa ma faci de ras,mi-e rusine sa fiu,in preajma ta!
Spune cuvintele si iese pe usa nervos,ma doare sa stiu ca nu ma vrea ca sora,chiar daca il urasc e dureros sa sti ca nimeni nu te vrea,mi-as fi dorit sa nu ma nasc.
Ies din camera si ma duc in camera de oaspeti,este mare si intunecata ma asez intr-un colt doar la lumina luni si incep sa pland,imi strang picioarele la piept si stau uitandu-ma in gol,voi dormi aici nu imi este foame si nici nu voi manca.
M-am gandit mai bine si cred ca o sa ma duc in club pentru prima data,am auzit ca e frumos. Ma duc la baie imi iau o pereche de blungi rupti si un tricou stramt si vesnici mei tenesi,imi dau cu putin fond de ten,rimel si un ruj de culoarea buzelor. Imi iau un taxi si plec.
  Am ajuns cobor si cand intru un miros de alcool si fum puternic se simte in aer,ma duc la bar si comand un suc si ma asez pe un loc.
Carlos p.o.v
Doamne fix asta imi lipsea sa o am pe tocilara prin preajma,si parintii astia...nu au avut ce sa faca decat,sa adopte un copil..
M-am hotarat sa ma duc cu baietii in club poate mai agatam si noi ceva. Intram in club si ne asezam la o masa.
D-Frate uite cine e aici
Eu-Cine?
D-Tocilara..
Eu-Poftim? Cum dracu..ce cauta aici..
  Nu imi  vine sa cred nici aici nu scap de ea cred ca trebuie sa am o discutie serioasa cu ea maine. Vad ca se apropie unul de ea,sunt curios ce va face nu e genul sa aiba prieten.
  Dupa 2 ore plecam si noi acasa pe Toci(tocilara) nu o mai vad cred ca a plecat,asa ca ca plec si eu maine am scoala si sigur nu o sa pot sa ma trezesc.

Sara P.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum