In primul rand, da la media e tricoul lui Dead pt ca asa am avut eu chef sa-l pun
In al doilea rand, primul capitol reprezinta doar modul in care va voi da cateva sfaturi cum sa evitati cacaturile cringe din lumea asta. Mai pe scurt, diferite stereotipuri, cazuri si alte chestii de genul.
-in cazul in care esti un thot mic care deabea s-a apucat de metale si care tocmai a scapat din faza Bon jovi si acum asculta Metallica, asta e pt tine fratele meu:
1. Evita elitistii
Ce e aia elitist te intrebi?
Ei bine, e o pramatie fara scrupule care asculta cele mai underground trupe ca sa se dea mare zeu. Il recunosti prin faptul ca e cringe ca dracu si daca rostesti o trupa mainstream, hai sa spunem "Slipknot" (fanii trupei n-am nimic cu voi chill) incepe sa aiba convulsii si probabil ar trebui sa fugi cat de repede poti ca sa-ti salvezi viata de turbatul ala.
Daca tot n-ai inteles il putem compara cu parasutele si cocalarii clasei care se cred cei mai smecheri si au capu sa nu le ploua in gat.
Presupun ca ai prins ideea.De ei trebuie sa te feresti pt ca sunt in mare parte doar tulburati si au nevoie de trupe necunoscute pt a le creste mandria in vene. In cazul in care esti incepator, coae noroc pt ca se vor lua de tine mai ceva decat Kerry King de riff-urile ce nu reprezinta 0-0-0. Glumesc :)))
Doar ignora specimele alea2. Dragii nostrii prieteni emolaii
Aceste fiinte sunt mai penibile decat cuvantul in sine si crede-ma ca de ele sa te feresti cel mai tare.
Serios, nici nu te uita la ele ca e posibil sa faci un cancer d-ala blana din care mai scapi doar cu operatie pe creier.Vrei sa aflii ce sunt? Am o lista
-locatie: cam in toate zonele oraselor mai mari
-populatie: multi...prea multi
-comportament: se taie, plang, asculta ccturi, iar se taie, sunt depresivi, isi urasc viata, scriu poezii cringe, si probabil sunt fani creepy pasta tbh
-muzica: o sa enumar cateva trupe printre care se numara niste genuri de core cum ar fi emocore, deathcore(acum exista si trupe bune de aici, dar ma refer strict la alea emo) si altele care iti par ca suna ca o pisicuta morbida ce schelalaie in noapte.
Bvb, sws, bmth, p!atd, fob, ptv...si nu mai imi vin in minte.In cazul in care asculti asa ceva...fratele meu esti pierdut
-aspect: ....stii ce dau direct exemple prin poze
Exista obisnuitul tip de emo fag...
....si apoi urmeaza...chestiile astea
Si acum ca ati observat cum arata..va las pe voi sa trageti concluziile.
Si m-am plictisit deci fac partea a doua alta data ceawles
Ă....din nou, daca v-a ofensat ceva, va regasiti in comportamentul ala si ascultati trupele alea, pai seara buna si voua terminatilor.
CITEȘTI
Hai sa vorbim de metale
CasualeNici nu stiu de ce fac asta sincer si mi se pare cea mai de cct aplicatie pt asa ceva, dar ma gandisem sa fac niste chestii pe aci, deci doar citeste.