I'm back
Si o sa va mai omor neuronii cu inca o parte din capitolul trecut deci ă da...nu stiu ce fac cu viata mea.
Continuand...
3.Poserii
Mi-e asa scarba de ei..asaa scarba de ei
De la fata cu tricou Nirvana care crede ca e marca, pana la "obsedata" de Megadeth care n-a auzit in viata ei de alta melodie inafara de Symphony of destruction.Astia chiar sunt penibili si exceptandu-i pe aia care isi iau tricourile din H&M de parca merg cu ochii inchisi, la dracu de parca nu vad logo-urile, crezand ca e o marca denumita Guns'n'Roses sau Ramones...pai voi vorbii de cei care se cred mari metalisti.
Okay pai eu una numai imi imaginez anihilarea lor de pe planeta asta. Serios.
(App tocmai mi-am adus aminte de un tricou pe care l-am vazut cu ceva gen "whatever" scris in fontul Burzum...nu faci asta okay? nu faci asta)Continuand, aceste specimene au impresia ca daca "asculta" trupe underrated de la care au auzit o singura melodie, sau daca spun ca aculta "in draci" o anumita trupa,dar nu o fac, sunt atat de brvtal dragutii de ei. Asa ca de ce nu? Ascult Acdc si imi iau bocanci de 20 sau tinte de blecar peste maini..stii ce imi iau si bilet la ref, nu conteaza ca n-am auzit in viata mea de Obituary sau Dying fetus, dar macar ma simt bine ca-s smecher. Nu, nu esti.
Esti penibil ca dracu, si cu asta am terminat.
Asa ca stati departe de fiinte de genul ca te baga doar in depresie la cat de cringe sunt.
4. Obsedatii
Astia nu stiu sincer cum sa-i numesc, dar sunt genul ala tampit care se inconjoara total de metale si nu sunt elitisti, dar efectiv tot ce fac se leaga de metal.
Ca exemplu:
"Ah e o înmormântare? Pune frate niste metal"
"Ew aia e macar metal?"
"Aw bebelusul tau se naste? Pune naibii niste metal sa il invatam de mic"
"Metalul e singurul gen de muzica adevarat, restul e doar o porcarie"
"La ce concert mergem in weekend? "
"Daca nu esti metalist esti un pussy"
Si dupa cum se observa, sunt cancer rau tipul asta de oameni, acum serios nu poti sa iesi cu el fara sa te obsedeze de chestia asta.
Asa cu nu am nimic de spus decat ca e al naibii de exagerat si mai bine nu ai devenii ceva de genul..in cazul in care se intampla, fa un bine omenirii si sinucide-te.
Stii ce, ar putea fi considerati un tip de elitist daca ma gandesc mai bine...unul gen elitist de metale in viata sau ceva de genul...eh same shit
Oricum, si nu cred ca mai pot sa spun decat de:
5.Blackout
Imi place sa-l numesc asa pt ca e genul care e un alcoolist inrait si dracul ala nu face altceva decat sa bea....mult...prea mult.
Probabil e thrasher(no offence) si o arde numa pe bautura ceea ce uneori e enervant ca nu poti vorbii ca omul cu el.
Adica hei berea-i misto si normal ca toata lumea bea si se mai face praf, dar ala e prea de tot in toate cazurile.
Iar evitand alte stereotipuri enervante care nu sunt atat de importante ca astea, cred ca totu-i okay.
Deci bafta bobocel
V-am pupat.
CITEȘTI
Hai sa vorbim de metale
AcakNici nu stiu de ce fac asta sincer si mi se pare cea mai de cct aplicatie pt asa ceva, dar ma gandisem sa fac niste chestii pe aci, deci doar citeste.