❃ x ❃
Eén selectie.
30 doodgewone meisjes.
Eén internationaal beroemde Harry Edward Styles.
Welk meisje wordt de gelukkige?
En gelukkig op welke manier?
❃ x ❃
HOI.
Nerd hier, ja, hallo.
Ik ga wat vertellen over dit boek: Dit is een fanfictie over Harry Styles, maar de rest van One Direction speelt natuurlijk ook een rol. Behalve een fanfictie is dit ook een boek dat ik opdraag aan een paar mensen. Deze mensen hebben me laten zien hoe fantastisch mega lollypopgeweldige 1D is, en daarom heb ik besloten een fanfictie voor ze te maken. Ik hoop dat ze het leuk vinden, en de lezers natuurlijk ook, hehe. Degene aan wie ik het opdraag zijn natuurlijk ook de cast :) (De voornamen zijn hetzelfde, maar andere namen en achternaam heb ik zelf bedacht vanwege privacy, en omdat ik het leuk vond, dus die zijn niet echt!)
❃ C A S T ❃
One Direction als One Direction (uhm, wat zal ik zeggen, "duh"?)
emz_1234 als Emma Luna-Mae Gonzalez
MaureenMoonen als Maureen Rachel Zane
louxcurIy als Lotte Madelief de Jong
speakxngsouls als Sterre Aurora Payne-Lee (Zie ik het nou goed? Payne? :O)
Verder spelen er natuurlijk nog veel anderen mee. Als je een rol wil, laat het dan even weten in de comments!
❃ N O G B E L A N G R I J K ❃
⇢ Dit verhaal gaat over jezelf zijn, uiten wie je bent en dat aan de wereld laten zien. Er komen ook lgbt mensen in voor. Als je dat niet accepteert, wil ik dat je dit boek nu meteen wegklikt. Stop met lezen. Dit boek is dan niet voor jou. Als je wél lgbt accepteert, en ik hoop met heel mijn hart dat je dat doet, mag je dit natuurlijk lezen. (Duh, alweer.)
⇢ Ik wil wel even duidelijk maken dat lgbt óók normaal is. We zijn allemaal mensen, het maakt iemand echt niet anders als diegene lgbt is. Hopelijk zijn jullie het met me eens, en sorry dat ik hier zo op hamer! (Ik heb geen hamer, maar het is denk ik wel duidelijk zo.)
⇢ Dit verhaal is deels gebaseerd op de boeken van Kiera Cass, de credits van dat idee gaan naar haar toe. Voor de rest heb ik alles zelf bedacht. Alle rechten zijn dus aan mij voorbehouden.
⇢ Ik heb hier best veel tijd in gestoken en een deel van mezelf, dus ik hoop geen haatcomments te krijgen of iets gemeens, want ik ben daar zeer gevoelig voor. Vroeger heb ik me soms laten vertellen dat mijn schrijfstijl niet mooi of goed is, waardoor ik voor een tijdje was gestopt met schrijven. Ik wil dit echt never nooit meer. Ik hoop dat jullie dit snappen en er misschien rekening mee willen houden.
⇢ Onregelmatige en langzame updates.
⇢ Als er bullshit staat, of er spellingsfouten zijn, laat het me even weten! Kritiek is fijn, want daar leer ik van, maar het liefst wel op een aardige manier.
⇢ Ik ben vet mega bang om dit te publiceren :')
Bedankt en veel leesplezier!
Skyerose. ♡
JE LEEST
Breek mij [HS]
FanfictionEén selectie. 30 doodgewone meisjes. Eén internationaal beroemde Harry Edward Styles. Welk meisje wordt de gelukkige? En gelukkig op welke manier? © IAmAlwaysBadUnicorn, 2018. #wattys2018 #wattpride