Hej hej. Idag har jag varit hos tandläkaren (wow intressant).
Och mitt tandläkarbesök var fucking 7:40??? så jag missade ingen direkt skola (det enda bra med att vara hos tandläkaren) men jag kom in typ 9 minuter sent till morgonsamlingen vi har varje måndag där hela min årskurs (100 personer) satt och jag bah hejhej här kommer jag och stör (det var inte så hemskt som det kunde vara dock)
Men det gick väl kinda bra hos tandläkaren (trots att mina tänder är fucked up)?? Dock när jag skulle ta rönkenbilder så skulle jag ha nån krage på mig och jag är väldigt känslig för att saker typ ska komma emot min hals, liksom typ vid strupen (dock känns det så här över typ hela framsidan av halsen), jag får typ massor med rysningar och allt är bara väldigt obehagligt. Dock så märkte typ min tandläkare att det typ kändes obehagligt (tror dock att hon trodde att det berodde på att det gör ont att bita ner på den där rönkenkamresaken) för hon frågade om det kändes okej (hon var väldigt sweet och frågade typ flera gånger under besöket om det kändes bra och typ visade vad hon höll på med och berättade vad hon gjorde med verktygen så att jag skulle veta vad hon gjorde med mina tänder)
Som den awkward person jag är så sa jag dock att det var bra (fast det var det om jag bara såg till att främre delen av halsen lät bli att nudda den där kragen) och idk det känns konstigt att beskriva att det känns obehagligt för främlingar som egentligen bara ska kolla på mina tänder liksom jag vet ju knappt vad den där obehagskänslan är för nån skit själv hah
Men jag har liksom fått de värsta tand-generna från båda mina föräldrars sidor. Liksom de växer upp för glest så att det inte finns plats för resten av tänderna som ska komma upp emellan (därför har jag tänder på "utsidan" av tandradsgrejsimojsen). Och sen har jag nåt jävla korsbett. Och så får jag tandsten typ relativt lätt, precis som mamma. Dessutom har jag tydligen borstat för hårt på ett ställe så att mitt tandkött blivit lite svullet?? och jag kommer antagligen behöva dra ut FYRA FUCKING TÄNDER om jag sia få tandställning sen (vilket de har sagt att jag ska få sen typ tidens begynnelse)
Tänder måste vara det tråkigaste det finns att ranta om men nu har jag varit hos tandläkaren och mina tänder är riktigt fucked up så jag tycker faktiskt att jag har lite rätt till att berätta om det idag.
Dock så ska jag till tandläkaren imorgon igen så då missar jag skola!! typ hela idrotten och antagligen även sista lektionen (som ändå bara är gör-vad-fan-ni-vill-lektion)
Sen så cyklade jag och hämtade ett paket med böcker som mamma hade beställt för det är typ bokens dag idag och även om hon är bortrest (hon är utomlands med jobbet i ca 3 veckor, vilket händer lite då och då) så tycker hon att det är viktigt att vi får böcker då
Enda grejen var att vi inte visste vilken bok som var till vem. Jag visste vad min brorsa och min pappa skulle få, men liksom sen kommer det till mig och min lillasyster liksom vem är Harry Potter-boken till och vem är nordiska myter-boken till?? Hon har dock äntligen svarat (hp-boken var till mig om ni undrade)
och det är bekymren i mitt liv atm.
dessutom håller jag på med en teckning och det går faktiskt bra?? trots att jag alltid fuckar upp när jag jobbar med svart tusch men det har inte hänt än????? jag är så excited och har velat göra den här bilden så länge sjdj
(det kanske slutar med att jag publicerar den här för det händer så lite intressant i mitt liv just nu och jag är i alla fall intresserad av vad jag ritar lmao)
nej men oavsett så håll tummarna för mig (jag behöver det)
så ses vi nästa vecka, samma tid, samma kanal, förhoppningsvis inte samma låga nivå på innehållet
bye bye
YOU ARE READING
JUPITER * random II
Randomvälkommen till min andra random-bok, där jag rantar om min kreativitets läge som om någon brydde sig och fortsätter vara allmänt trött på livet.