vet ni vad som sihe*jag råkade radera i'm sorry sp jag gick och skrev tillbaka DDT där med sige(JAG MENAR SHIE NEJ SO NEJ SIHE FÖR I HELVETE (varför kan jag alltid skriva rätt annars??))(okej inte alltid)*i alla dall, *tar ett djupt andetag* nu startar honom (autocorrect helvete) vi om
så
vet ni vad som suger? alltid när vi ska skriva berättelser på svenska n så får jag 0 idéer och bara tar nån som kanske går att skriva och som ger mig godkänt i ännet(ämnet) liksom. sen sitter jag där och segar mig igenom det och hatar varje sekund av det. sen mär jag gjort det o typ två veckor så ger jag upp för jag har skrivit typ en sida och sen lyckas jag komma på en åtminstone lite bättre idé (sen brukar inte den bli så bea heller men men)
och nu hände det nyss igen :)))))
i alla dall jag klippte mig igår och jag typ gillar att det är så kort som det är med samtigt (what)(jag menar samtidigt wtf)( och jag menade men innan dess varför går det såhär hjälp)(Becca varför)(VARFÖR)
okej för att ni inte tappar DAMMIT NI INTE SKA TAPPA MENAR JAG bort er så fortsätter jag här nedanför: samtidigt så får det liksom mitt ansikte att se ut som en bubbla?? eller mest mina kinder
men men det är väl bara att låta det växa ut )(eller så kan jag bara låta (LUTA) huvudet lite åt höger hela tiden så blir det en liten skillnad)
OXH SEN JAG KOM HEM HAR KAG INGEN ANING OM VAD JAG GJORT MED MITT LOV OCH DET STRESSAR SÖNDER MIG
fast idag var jag faktiskt ute och sprang med mina föräldrar (FUCKING KLOCKAN ELVA PÅ MORGONEN) så nu kan jag checka av träning (inte för att jag hade nån lista och om jag hade en skulle jag nog aldrig frivilligt skriva upp träning)
jag fick plötsligt ett ryck (okej det här var för en timme sen det hände inte nyss jag behöver bara saker att skriva om för jag är inte intressant) att lyssna på ruelle ich hon är så jävla bra så kan vi bara ta en tyst minut och appreciated (fuck ju (fet är sorgligt att lin hjärna skrev ju utan att ens tänka tanken att det kanske borde bara you) autocorrect jag skrev faktiskt appreciatea klart och tydligt det är bara du som har ett litet ordsprFÖRRÅD menar jag sorry och [du, autocorrect] som är trångsynt)
tack för mig jag borde skuta här för allas bästa ta hand om er hoppas ni har en bra kväll (min tidsuppfattning är obefintlig atm så jag vet ute (inte) om det är kväll jag bara såg mig själv som nån TV-programledare för nån sån där talk show typ vilket är lite konstigt för jag fattar inte riktigt hur kag kunde koppla det till ha en bra kväll )
UUUUUUUUUH
I WILL CARRY YOUånej juste FUCK jag kan inte radera det där det här är pinsamt (i brist på bättre ord typ) jag bara känner musiken okej
(MEN LYSSNA PÅ CARRY YOU OM DU INTE GJIRT DET DET HÄR ÄR EN ORDER)
KAMU SEDANG MEMBACA
JUPITER * random II
Acakvälkommen till min andra random-bok, där jag rantar om min kreativitets läge som om någon brydde sig och fortsätter vara allmänt trött på livet.