Hoofdstuk 3

761 47 9
                                    

Pov Madison

Vandaag moeten de gevangen die de spullen hebben vernield het maken. Mijn zussen en ik hebben een vriendinnen dag. Mijn beste vriendin Krista, de beste vriendin van Katharina, Iza en die van Elizabeth komt ook, ze heet June. Ik kleed me aan en pak mijn schoenen.

 Ik kleed me aan en pak mijn schoenen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We gaan altijd naar ons bos huis. Krista en ik. Ik loop er heen en zie Krista al staan. Ik ren naar haar toe en geef haar een knuffel. 'Lang niet gezien.' Zeg ik. 'Ja hè. Ik ben ook zo druk bezig.' Zegt Krista. Ik heb een neef. Hij is de zoon van Olivia en Aiden. Het is Alexander Royal en hij is de soulmate van Krista. Ze kennen elkaar al heel lang. Krista en Iza zijn zussen en hun ouders zijn Sanne en Daniël.

Ze hebben nu al 2 jaar verkering en zijn sinds een paar maanden ook soulmates. Ze hebben elkaar altijd al leuk gevonden. Plus ze zijn super cute samen. 'Ja Alexander jat alle tijd van mij die ik met jou heb.' Zeg ik. 'Sorry maar ik ga echt me best doen om je meer te zien. Belooft.' Zegt Krista.

We gaan naar binnen en ik schenk ons favoriete drankje in. Cola met kersen smaak. Je weet wel die van coca cola. Ik pak ook nog iets zoets.

'Nou vertel, wat is er gebeurd bij de grens

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Nou vertel, wat is er gebeurd bij de grens.' Zegt Krista. 'Nou mijn kleine zusje heeft haar soulmate gevonden en die is van de Darkflower Dragons. Hij is daar opvolger. En aangezien alle opvolgers kwamen om te kijken of ze mijn soulmate waren en toen Fabian Katharina ontmoette was het boem.

Maar zijn broer en nog 2 andere dachten dat we hem hadden gekidnapt dus die gingen dingen verwoesten. We hebben ze opgepakt en nu moeten ze helpen met op bouwen.' Zeg ik.

'Alexander is ook aan het helpen.' Zegt Krista. 'I know. Ik moet eigenlijk ook maar ik had al met jou afgesproken dus hoefte het niet meer.' Zeg ik. 'Maar genoeg over hun. Hoe gaat alles met jou en Alexander. Jullie hebben 2 jaar dus al toekomst plannen.' Zeg ik. 'Nou we hebben het nu wel gedaan. Snap je. Het.' Zegt Krista en bloost.

'O zo schattig.' Zeg ik. 'Ben jij niet benieuwd naar je mate.' Zegt Krista. 'Ja wel, maar met dat hele ontmoeten van al die jongens enzo ben ik best wel onrustig. Alsof ik hem elk moment kan ontmoeten. Had jij dat ook met Alexander.' Zeg ik.

'Nee, ik had al een voor gevoel dat hij het ging zijn toen we 17 waren dus nee. Maar het komt wel vaker voor dat je je zo voelt als hij heel dichtbij is.' Zegt Krista.

We praten nog 2 uur tot dat Alexander belt om te vragen of we ook nog komen helpen. Dus we vliegen samen naar de plek. We landen en kleden ons weer aan en gaan naar Alexander en Fabian. 'Hoi, allemaal.' Zegt Krista en geeft Alexander een kus. 'Hallo Madison.' Zegt Fabian. 'Zeg maar Maddie.' Zeg ik. 'O oké.' Zegt Fabian.

Ik zie de 3 jongens ook werken. Alle huizen zijn helemaal opgebouwd. Alleen de meubelen moeten er nog in. 'Nou aan de slag.' Zeg ik en we beginnen met dingen naar binnen tillen. Ik ben een kinderkamer aan het inrichten. Collin komt binnen met een kast. 'Hallo Madison.' Zegt hij. 'Hoi.' Zeg ik afwezig en ga verder met de spullen in de kast leggen. 'Zal ik helpen.' Zegt Collin.

'Uhm misschien kan je dingen gaan tillen. Je ziet er sterk uit en dan kunnen jongere mensen dingen in kasten doen.' Zeg ik. Ik wil niet met hem op 1 kamer te lang zijn. Je weet nooit wat hij gaat doen. 'Kan je zelf niks tillen of ben je bang om met me op 1 kamer te zijn. Je lijkt bang.' Zegt Collin. Ik sta boos recht en kijk hem boos aan.

'Ik kan prima dingen tillen maar dat had niet gehoeven als iemand hier het niet had stuk gemaakt.' Zeg ik boos. 'Sorry hoor madame. Niet zo boos.' Zegt Collin. Hij kijkt me grijnzend aan. Hij vind het gewoon leuk om me de kast op te jagen. Ugh. Zak. 'Ga gewoon door met dingen repareren en dan kan je leuk naar huis.' Zeg ik kalm. Ik ga me niet verlagen tot zijn niveau.

'Dus ik kan hier gewoon blijven.' Zegt Collin. 'Doe wat je wil joh.' Zeg ik en leg weer kleren in de kast. 'Doen wat ik wil hè. Nou oké prinses. Ik ga je kidnappen om je beter te leren kennen.' Zegt Collin. 'Ja dag. Nee echt niet.' Zeg ik. 'O ja echt wel.' Zegt Collin en verandert in zijn ijsdraak en tilt me op en vliegt het huis uit en gaat naar het meer hier vlakbij.

'Hier kom je niet mee weg.' Zeg ik boos en probeer los te komen. Collin land en probeer weg te rennen maar hij houd me tegen. Hij verandert voor mijn ogen terug. Ik doe mijn ogen gauw dicht. Ik hoef hem niet in zijn volle glorie te zien snap je. Ja hij is niet lelijk maar ik hoef niet zijn zaakje te zien.

'Ik heb kleren aan als ik terug verander hoor. Je hoeft niet je ogen dicht te doen.' Zegt Collin. 'Wacht je hebt me gekidnapt. Jij zak. Hoe durf je. Mijn vader zal je doden.' Zeg ik boos. 'O alsof jij me iets zal aan doen.' Zegt Collin. Ik loop naar hem toe en sla hem met mijn platte hand op zijn wang. Maar voor ik zijn wang kan raken neemt hij mijn hand vast. Shit.

_____

Sorry voor de bijna cliffhanger. In het vorig deel staat een uitleg over hoe het verder gaat voorlopig met de hoofdstukken. Nou tot snel

Publiceerd: 23-05-18

965 woorden

Dragon wings of Fire (Deel 2 I am the lost Dragon)》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu