Pov Madison
7 maanden zwanger
Ik word wakker en Collin ligt achter me en heeft zijn hand op mijn bolle buik ondertussen. Ik nestel me iets beter tegen hem aan. 'Ben je wakker?' Zegt Collin zacht. 'Ja, wat is er?' Zeg ik. Ik draai me om en kijk in zijn blauwe ogen. 'Wanneer wilde je trouwen?' Zegt Collin.
Door de baby is het er nog niet van gekomen om een datum te plannen. 'Weet niet. Misschien als mijn buik weer weg is en als alles gewoon weer normaal is dus. Ik denk als de baby 6 a 7 maanden is.' Zeg ik.
'Mee eens, het is fijner als we het doen als de baby iets groter is. Laten we zeggen als de baby 7 maanden is. Dus over 10 maanden.' Zegt Collin. 'Goed idee, als we straks een datum plannen is alles geregeld.' Zeg ik. 'We weten toch al waar we de bruiloft willen en hebben al een gasten lijst.' Zegt Collin.
'Ga jij vandaag weer aan de baby kamer werken?' Zeg ik tegen Collin. Ik mag niks doen qua zwaar werk van Collin, vanwege de baby. 'Ja, verf zal wel droog zijn.' Zegt Collin. De kamer is mint groen, licht geel. Neutrale kleuren. We willen het voor iedereen een geheim houden.
Dag van de bevalling
'Oké, pers pers pers.' Zegt de verloskundige tegen me. Ik doe wat ze zegt en pers. Ik ben nu al een uur bezig. 1 uur, veel pijn en een ruggenprik verder. De baby is er bijna. 'Nog even schat, je bent er bijna.' Zegt Collin en zit naast me. Ik ben in het ziekenhuis.
Ik voel weer een wee aankomen en ik pers weer als de verloskundige het zegt. Ik hoor baby gehuil. 'Jullie hebben een jongetje.' Zegt de verloskundige en wikkelt de baby in een handdoek. Ze legt het kleine kindje in mijn armen.
Ik voel tranen over mijn wangen rollen. 'Christian Silver Royal. Hij heet zo.' Zeg ik. Mijn moeder, vader, zussen, Fabian en de ouders van Collin zijn nu ook in de kamer en kijken bewonderend naar het kleine jongentje.
Collin knipt de navelstreng door en Christian pakt de vinger van Collin. 'Hier.' Zeg ik en geef de baby aan Collin. De baby kijkt met grote blauwe ogen naar Collin. Collin kijkt verliefd naar de baby. Onze baby. 'Hij is zo mooi.' Zegt Collin. 'Hij is prachtig.' Zeg ik.
Mijn moeder staat bewonderend naar Christian te kijken. 'Mam, wil je hem vast houden?' Zeg ik. Ze knikt. Collin geeft de baby door. 'Niet meer mensen, anders is de baby net een pop. De rest komt de komende dagen wel.' Zeg ik streng. Na een kwartier heb ik de baby weer.
Ik merk dat ik gaap. Bevallen is vermoeiend maar het waard.
Christian 7 maanden, trouwdag is vandaag
Ik sta gespannen voor de deur die naar de tuin leid waar mijn bruiloft plaats vind. Ik heb mijn jurk aan en alle gasten zitten klaar. Ik sta hier een beetje te shaken. 'Het komt goed.' Zegt mijn vader Jackson die me weg geeft. 'Weet ik, ik ben toch gespannen.' Zeg ik.
'Hij houd van je, hij is de vader van je zoon en alles gaat goed komen. Straks als je daar loopt kan je alleen nog maar hem zien.' Zegt mijn vader. Ik haak mijn arm in de van hem en de muziek start. Mijn vader doet de deur open en iedereen kijkt me aan. Ik laat mijn ogen naar Collin gaan.
Dat pak staat hem prachtig. Hij ziet er goed uit. Ik zie mijn kleine Christian naar mij wijzen. Ik begin met lopen en iedereen is stil. Soms hoor je mensen complimenten geven over mijn jurk. Maar alles gaat langs me heen. Mijn ogen wijken niet van Collin. Mijn vader heeft gelijk.
Je kan alleen nog maar op hem letten. Al snel ben ik bij Collin. Mijn vader geeft me over aan Collin en de ambtenaar begint. Na dat we ons ja woord hebben gegeven, zoent Collin me. Iedereen klapt. 'Je jurk en jij zijn super super super mooi.' Zegt Collin en drukt nog een kus op mijn wang.
Na de ceremonie hebben we een diner. Ik heb mijn kleine Christian opschoot.
Mijn trouwjurk⬇️
Na een heel feest is alles goed verlopen en ga ik bek af mijn bed in.
Christian 1 jaar oud
Ik ben onderhand al weer 21 en een half en Collin bijna 25. Onze baby is nu 1 jaar oud. We zijn nu 5 maanden getrouwd en hebben geen huwelijks reis gehad. Die doen we als de baby wat ouder is. Vandaag vieren we de eerste verjaardag van Christian.
'Oké, we geven zo Christian een stuk taart en kijken gewoon wat hij er mee doet.' Zeg ik en de visite knikt. Hij heeft al een paar tandjes. Collin zet een stuk taart neer en zegt 'Voor jou, Chris. Dat mag je eten. Het is heel lekker.' Christian doet zijn hand tegen de taart en schaterlacht.
Na 5 minuten zit de taart over de tafel, zijn kleren en zijn gezicht. Ik maak onder tussen foto's. Dit zijn de momenten die je moet vast leggen.
Christian 7 jaar oud
Ik heb nu ook een 2e kindje gekregen. Ze heet Nathalia Royal. Ze is 5 jaar en gaat morgen beginnen in groep 2. Christian gaat vandaag voor het eerst naar groep 4. 'Mam, mag ik een koekje mee als 10 uurtje.' Zegt Christian die aan de tafel zit met zijn ontbijt.
'Ja tuurlijk. Maar wel netjes je ontbijt op eten.' Zeg ik en stop een koekje in zijn Pokémon schooltas.
Na het ontbijt breng ik samen met Collin hem weg. 'Lief zijn, en goed opletten.' Zeg ik. 'Ja mam, pap wij gaan samen voetballen na school toch?' Zegt Christian. 'Tuurlijk, Chris.' Zegt Collin en geeft Christian een knuffel.
Ik geef hem ook een knuffel en Christian wandelt het lokaal in naar zijn vriendjes. Hij wordt zo snel groot. Je ziet hem bijna groeien terwijl je naar hem kijkt.
_______
Dit was het dan. Dit boek is afgelopen. Dit was het laatste hoofdstuk. Ik hoop dat iedereen het een leuk boek vond. Er komt GEEN deel 3. Sorry voor iedereen die er 1 wil. Maar ik zit nu in 4vwo en heb het druk. Dus ja. Weinig tijd voor wattpad en veel tijd nodig voor school. Dus ja. Ik hoop tot snel in een ander boek.
Publiceerd: 03-10-18
1071 woorden
JE LEEST
Dragon wings of Fire (Deel 2 I am the lost Dragon)》Voltooid《
FantasyDit is deel 2 van I am the lost Dragon. Je kan het van elkaar apart lezen maar personages uit deel 1 komen terug en misschien dingen uit deel 1. Het is te begrijpen zonder deel 1. ~~~~~ Samenvatting: Je bent de dochter van de draken koning. Je bent...