Hoofdstuk 18

452 29 0
                                    

Pov Madison

We zijn allebei in draken vorm en ik stijg op. Collin volgt me en is in zijn vuurdraak vorm. Die zie ik niet zo vaak. 'Leuke draak.' Zeg ik. 'Dank je, jij bent ook veel mooier geworden sinds de transformatie.' Zegt Collin en krult zijn staart in die van mij. Ik kijk hem blij aan.

'Wie het snelst is.' Zeg ik en vlieg er snel vandoor. Collin komt me al snel achter aan en vliegt naast me. Ik geef hem een duw en ontwijk een grote denne boom. Collin knalt bijna tegen de boom aan en gromt. Ik lach en schiet door de lucht. Het is vandaag mooi weer. Het is 25 °C en de zon schijnt.

Ik kijk achterom en zie Collin nergens. Plots vliegt hij voor me en grijnst naar me. Ik grom en vlieg sneller. Ik haal hem in en land boven op hem. Waar ik niet echt goed overna heb gedacht en we storten neer. Gelukkig landen we in een meer. Het water is koud. Ik kom proestend boven.

Collin ook en ik zie dat zijn draak blauw is geworden. Hij is verandert van draak. Zijn vuurdraak houdt niet van water, namelijk. 'Moest dat?' Zegt Collin. 'Ja, ik wilde niet verliezen.' Zeg ik en sla water met mijn vleugel naar hem toe. 'Oké nu is het oorlog.' Zegt Collin en slaat nog meer water maar me toe.

Zo ontstaat er een water gevecht. 'Oké, genade.' Zeg ik. 'Deal, ik ga terug veranderen.' Zegt Collin. Ik zie hem terug veranderen. Hij is naakt. Ik bloos en kijk snel van zijn gespierde buik maar zijn gezicht. 'Verander ook.' Zegt Collin. Ik kijk om me heen. Niemand. 'Straks ziet iemand me.' Zeg ik.

'Tuurlijk niet. Plus dan bedek ik je wel. Please.' Zegt Collin. 'Best.' Zeg ik en verander verlegen terug. Ik weet dat hij me vaker zo heeft gezien maar toch is het kwetsbaar. 'Je blijft ze mooi.' Zegt Collin en trekt me naar hem toe. Ik druk mijn lippen tegen die van hem. Collin zoent me terug.

Na 15 minuten zwemmen gaan we naar de kant. Ik verander naar mijn draak en we vliegen naar onze kleren. We willen net op stijgen als er 6 draken landen. 'Wie zijn jullie.' Zegt de grootste draak. Duidelijk de leider. 'Ik ben koningin Madison Royal.' Zeg ik. De 6 draken kijken me aan en buigen.

'Koningin, wat doet u helemaal hier?' Zegt de grootste draak. 'Ik ben op vakantie met mijn soulmate en we waren een stuk gaan vliegen. Ik hoop dat dat niet vervelend is.' Zeg ik. 'Nee, tuurlijk niet. Kijk wel uit voor het dorp voorbij deze berg. Daar zijn mensen.' Zegt de leider.

'Ik ben leider Marcus, mijn zoon Levi en dochter Ivy en de andere zijn wachters. Wij zijn van de Red Wings' Zegt Marcus dus. 'Fijn dat we hier konden vliegen. Maar wij gaan weer. Fijn u te hebben ontmoet.' Zeg ik en vlieg omhoog. Maar 1 van de wachters trekt me naar beneden aan mijn poot. Collin gromt gelijk.

'Waarom gaat u nu al weg.' Zegt Marcus. De leider kijkt me boos aan. 'We willen geen problemen.' Zegt Collin. 'Het is 6 tegen 2.' Zegt de zoon van Marcus, Levi. 'Ik leg je zo om. Ik wil gaan, laat ons gaan en ik zorg dat we geen problemen voor jullie veroorzaken.' Zeg ik boos.

'Ja dag, wij willen die hele monarchie weg hebben. Waarom zijn jullie de baas. Andere kunnen het veel beter.' Zegt Marcus. 'Stuur maar een klachtenbrief. Maar ik ga nu.' Zeg ik boos en vlieg weer op. Ik spuw kokend water naar de wachter die piept. Nu heb ik wel het gevecht gestart.

Niemand doet zo tegen mij, de koningin. Collin opent ook zijn vuur. Die nu in zijn rode draak is. De 6 draken gaan ook de strijd in. Ik pak de kleinste wachter vast en slinger rond. Ik laat los en de wachter beland ver, heel ver het water in. Ivy gromt naar me. Ik gromt luider terug. Collin gooit ook een wachter tegen de boom.

4 tegen 2. Mooi. Zo vallen al snel nog 2 af, 1 wachter en Ivy. Ik val Marcus aan en Collin zijn zoon Levi. Al snel wint Collin. Levi is duidelijk een stuk jonger en kleiner daardoor. Ik bijt Marcus flink in zijn poot. Hij krabt terug en ik bloed. Gelukkig is hij er slechter aan toe.

Na een tijdje geeft hij op. Hij gromt en alle 6 de draken vliegen gewond weg. Ik zak neer op de grond. Helemaal buitenadem en moe. 'Kom we gaan terug naar het appartement.' Zegt Collin en steunt me. We hebben allebei een paar wonden maar die helen al.

We vinden onze kleren, kleden ons aan en stappen de auto in. Op weg naar ons appartement. We verzorgen elkaars wonden en kijken wat tv.

Madison haar verjaardag

Pov Collin

Vandaag is Madison haar 20ste verjaardag. Ik heb mijn cadeau klaar liggen en ben nu ontbijt op bed aan het maken. We gaan over 3 dagen naar huis en hebben het erg naar ons zin en niks meer gehoord van de Red Wings draken. Die hebben we dik ingemaakt. Ik ben trots op Madison dat ze zo goed kan vechten.

Ik ben sowieso trots op haar. Op alles. Ik leg de laatste dingen op het dienblad. Er staat op: broodjes, ei, sinaasappelsap, koffie, aardbeien, frambozen, yoghurt en beleg. Ik loop stil de kamer in. Ik heb alleen een spijkerbroek aan. Ik zie mijn soulmate nog rustig slapen.

Ik zet het blad neer en ga zitten. Ik ga met mijn hand door haar haar. Ik druk kusjes over haar hele gezicht. 'Hey.' Zegt Madison met een schorre, maar toch sexy ochtend stem. 'Gefeliciteerd, met je 20sfe verjaardag.' Zeg ik en druk een kus op haar lippen. 'Dank je.' zegt ze en gaat recht op zitten. 

'Ik heb ontbijt en cadeau's.' Zeg ik. Ik merk dat ik zenuwachtig ben. 'Eerst cadeau's?' Zegt Madison. 'Prima.' Zeg ik en geeft haar een pakketje. Ze opent het. Ze bekijkt glimlachend de jurk. 'Je vond hem zo mooi dus heb ik hem voor je gekocht.' Zeg ik. 'Dank je.' Zegt Maddie en drukt een kus op mijn lippen.

Ik verlang naar meer. 'Hier.' Zeg ik en geef haar een klein doosje van fluweel. Ze opent het en ze gilt. 'Is het niet goed?' Zeg ik. 'Ja wel, dank je.' Zegt Madison en knuffelt me. Ik heb haar een ketting gegeven met haar naam. Ze praat er al een maand over dus heb ik hem laten maken.

_________

Er komen nu de laatste drie delen achterelkaar er op.

Publiceerd: 03-10-18

1111 woorden

Dragon wings of Fire (Deel 2 I am the lost Dragon)》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu