Pov Madison
'Hallo, met Cherry.' Zegt een vrouwe stem. 'Hallo met Madison. Is Collin beschikbaar aan de telefoon.' Zeg ik. 'Nee die is bezig. Wie mag jij wel niet zijn.' Zegt het meisje aan de andere kant van de telefoon. Niet letterlijk natuurlijk. Dan zou ze in de zelfde kamer moeten staan tegen de telefoon. 'Ik ben zijn soulmate.' Zeg ik droog. 'Ja tuurlijk. Ik ben sinterklaas. Nee ik ben zijn geweldige verloofde.' Zegt het meisje.
En boem er knapt iets in me. 'Wat! Het interesseert me niet wat Collin aan het doen is maar als ik hem niet binnen 10 seconden aan de lijn heb, kom ik jou en Collin levend villen.' Zeg ik kwaad. 'Ja ja, ik zal hem geven, zeik wijf.' Zegt die bitch. Ik hoor een deur open gaan en dan hoor ik de douche.
'Collin schatje, je soulmate aan de lijn voor je.' Zegt die bitch. Ik hoor dat ze soulmate sarcastisch uitspreekt. 'Wtf................' Zegt Collin maar ik versta door de telefoon alleen wtf. 'Hey met Collin.' Zegt Collin door de telefoon.
'Jij gore zak. Ik maar denken dat je bij je soulmate wilde zijn maar wel aanpakken met die bitch.' Zeg ik boos. Tranen staan in mijn ogen. Ze was op zijn kamer terwijl hij zonder de deur op slot aan het douchen was. Ugh. Ik heb echt slecht karma. 'Madison, ik pak helemaal met niemand aan. Ik ging douchen na mijn training. Ik weet niet wat Cherry heeft gezegd maar het klopt niet. Ik heb al 2 weken niemand aangeraakt.' Zegt Collin.
'Dus wat doet ze dan in jou kamer met jou telefoon.' Zeg ik. 'Weet ik niet. Mijn vader zal haar binnen hebben gelaten en ze heeft vast opgenomen toen mijn telefoon afging.' Zegt Collin. 'Dus je hebt haar niet aangeraakt op een manier van zoenen.' Zeg ik. 'Nee, zou ik nooit doen.' Zegt Collin.
'Nou ik heb met mijn ouders gepraat en je mag een week hier komen slapen zodat mijn ouders je leren kennen.' Zeg ik terwijl mijn boosheid weg is. Als sneeuw voor de zon. Mijn humeur slaat op naar blij. Ik kan hem morgen weer zien. 'Oké zal ik er morgen zijn.' Zegt Collin. 'Oké is goed. Tot morgen.' Zeg ik. 'Tot morgen sweetie.' Zegt Collin en hangt op.
Misschien raar dat ik hem zo makkelijk geloof maar ik moet toch iets. Ik moet hem gewoon vertrouwen. Met achterdocht kom ik nu nergens.
Oké maar goed, gelukkig komt hij morgen. Nou ik loop naar beneden en vertel mijn ouders over dat Collin morgen komt. Ook Fabian vind het gezellig. Ik besluit te gaan slapen als het 11 uur is.
~de volgende ochtend~
Ik stap uit de douche en doe mijn mascara. Meer gebruik ik niet. Ook heb ik een leuk kleding set voor vandaag uitgekozen. Het is een zwart driekwart mou shirt met een rok en zwarte hakken.
Na het gezamelijk ontbijt, kan de bel elk moment gaan. En ja hoor na 5 minuten gaat de bel. Ik ga naar de deur en open die. Daar staat Collin met een koffer. 'Hey, kom binnen.' Zeg ik. 'Dank je.' Zegt Collin. Fabian en de rest komen ook allemaal. 'Hallo koning, ik ben Collin.' Zegt Collin en schud de hand van mijn vader.
'Hallo Collin.' Zegt mijn vader. 'Zo leuk dat je er bent.' Zegt mijn moeder en geeft Collin een knuffel. Collin verstijft. 'Hallo koningin.' Zegt Collin. 'Noem me Julia joh en mijn man Jackson.' Zegt mijn moeder vrolijk. Mijn moeder wil hen behandelen alsof er niks is gebeurd tot dat hij laat zien dat hij slecht is.
Dus zo gezegd doet mijn moeder nu dit. 'Oké.' Zegt Collin. Hij begroet mijn zussen met een hand en zijn broer met een knuffel. 'Nou wil je wat te drinken?' Zeg ik. 'Doe maar koffie.' Zegt Collin. 'Moeten jullie ook iets?' Zeg ik tegen de rest. 'Zet maar een pot koffie en thee.' Zegt mijn moeder. Ik knik en loop naar de keuken.
Als alles klaar is zie ik Collin praten met Fabian. Mijn vader houd Collin met alles in de gaten. Ik zet alles neer. 'Wie wil wat.' Zeg ik. Na dat iedereen wat heeft gezegd heb ik 3 thee voor mij en mijn zussen en voor de rest koffie. Ik schenk alles in en ga zitten. Collin neemt voorzichtig mijn hand vast.
Mijn vader kijkt me nauwlettend aan. Ik glimlach naar Collin. 'Nou Collin, mag ik vragen hoe oud je bent?' Zegt mijn vader. Die duidelijk zijn kruisverhoor start. '22 jaar.' Zegt Collin. 'Wel oud hoor Madison.' Zegt mijn vader. Hoopt hij nou dat ik hem verlaat om dat hij 2 en een half jaar ouder is.
'Pap, jij bent ook zo iets ouder als mam.' Zegt Katharina. 'Oké Collin. Wat vinden je ouders van je soulmate. Zijn ze het er mee eens?' Zegt mijn vader. 'Ja mijn vader is blij voor me.' Zegt Collin. 'Nou als je met de verkeerde intensieën bij mijn dochter bent dan slacht ik je persoonlijk af.' Zegt mijn vader. Collin lijkt niet onder de indruk.
'Ik ben bij u dochter omdat ze een goed en lief persoon is. Ze is mijn soulmate.' Zegt Collin kalm. 'Nou dan is het oké.' Zegt mijn moeder. 'Mam, is het oké als we gaan vliegen.' Zeg ik om van onderwerp te veranderen en het kruisverhoor te onderbreken. 'Ja tuurlijk schat.' Zegt mijn moeder. Ik sta op en Collin volgt me. 'Oké we kunnen naar de watervallen vliegen.' Stel ik voor.
'Lijkt me een strak plan.' Zegt Collin. Ik loop naar een boom. Kleed me uit en verander terug. Ik doe mijn kleren in mijn tas en hang die om mijn nek. Ik zie Collin al in zijn ijsdraak staan. Ik vlieg en Collin volgt me. We doen een wedstrijdje wie het snelst is. We flitsen langs bomen. Met de mooiste kleuren. Alle bomen staan in bloei. Ze zijn rood, groen, of er hangt fruit aan. Ook vliegen we over een veld vol met klaprozen, normale rozen. Maar ook margrieten en tulpen. Ik kijk zo veel om me heen dat Collin wint, gekukkig wel net aan. Het blijft jammer.
Ik landen bij de watervallen na een uurtje. Ik kleed me om achter een boom en zie Collin al staan. 'Het is hier prachtig.' Zegt Collin. Hij heeft gelijk. Dit deel van het territorium is inderdaad heel mooi.
'Madison, zou je vader me vermoorden als ik je zoen.' Zegt Collin droog. 'Denk het wel. Maar we kunnen het hem ook niet zeggen.' Zeg ik. 'Oké.' Zegt Collin en pakt mijn heupen vast. Hij trekt me zacht en lief naar hem toe. Hij drukt zacht zijn mooi volle lippen op die van mij. Dit voelt zo goed.
____________
Weer een deel, lekker groot voor jullie. Ik ben best wel druk nu. Het is bijna het einde van het schooljaar en moet helaas veel doen voor school. Ik doe me best met zo veel mogelijk up te daten. Nu weten jullie wie er aan de telefoon was.
Publiceerd: 26-06-18
1072 woorden
JE LEEST
Dragon wings of Fire (Deel 2 I am the lost Dragon)》Voltooid《
FantasyDit is deel 2 van I am the lost Dragon. Je kan het van elkaar apart lezen maar personages uit deel 1 komen terug en misschien dingen uit deel 1. Het is te begrijpen zonder deel 1. ~~~~~ Samenvatting: Je bent de dochter van de draken koning. Je bent...