Hoofdstuk 11

663 37 13
                                    

Pov Madison

De oudere van Collin zijn vriendelijk. De vader is soms wat nors maar wel aardig. Collin zijn moeder is echt super aardig. Zijn zusje is echt een schatje. Ze is zo lief. 'Madison, als jij een prinses bent? Mag ik er ook 1 zijn?' Zegt Veronica. Aww hoe cute.

'Ja Veronica, iedereen kan een prinses zijn. Het gaat om je houding naar anderen en niet om waar je bent geboren.' Zeg ik. 'Echt! Kijk Collin, Fabian ik ben ern prinses.' Zegt Veronica. 'Ja dat ben je zeker.' Zegt Katharina. Na het eten gaan Collin's ouders naar huis en wij ook.

'Hoe vond je het?' Zegt Collin. 'Gezellig, je hebt leuke familie.' Zeg ik. 'Fijn dat je het leuk vond.' Zegt Collin. 'Collin, is het oké als ik gewoon de rest van de dag in bed ga liggen.' Zeg ik. 'Tuurlijk. Ik ga wel trainen, oke?' Zegt Collin.

'Tuurlijk, je kan doen wat je wil.' Zeg ik. 'Oké.' Zegt Collin. Als we thuis zijn gaat Collin trainen en ik met netflix in bed liggen. Ik besluit wat comfortabelere kleren aan te doen.

Ik plof weer neer

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik plof weer neer. Iemand klopt op de deur. 'Maddie, kan ik mee kijken.' Zegt Katharina. 'Tuurlijk. Kom liggen.' Zeg ik. We kijken samen de film Kissing Booth. (A/N echt een aanrader. Ik houd van die film.) Tijdens de film eten we pizza. Als de film klaar is zijn de jongens weer terug.

Katharina gaat slapen met Fabian en Collin is gaan douchen. Ik kijk wat tv terwijl Collin doucht. Collin komt binnen gewandeld in een korte broek. 'Hoe was de film en pizza.' Zegt Collin en ploft in op bed neer. 'Lekker en gezellig. Je hebt wat gemist.' Zeg ik. 'Ja ik heb jou gemist.' Zegt Collin.

Hij slaat zijn armen om me heen en knuffelt me. 'Collin lucht.' Zeg ik. 'Sorry, schoonheid.' Zegt Collin en laat me los. Ik glimlach naar Collin. 'Ik hou van je.' Komt uit mijn mond. Ik weet niet waar het vandaan kwam maar het is oprecht. 'Ik ook van jou.' Zegt Collin.

Hij gaat recht op zitten en ik ga op zijn schoot zitten. Collin drukt zijn lippen op die van mij. Ik ga er in mee. Ik geef hem toestemming en ga met mijn handen naar zijn haar. Zijn handen liggen op mijn heupen. Ik laat Collin los. 'Is er iets?' Zegt Collin.

'Nee, ik heb het warm.' Zeg ik. Ik trek mijn jurk uit. Collin kijkt me met grote ogen aan. Ik druk mijn lippen weer op de van Collin. Collin legt me neer op mijn rug. Alles gaat dan snel. Alle kleren gaan uit en we bedrijven de liefde, laten we het zo zeggen.

~volgende ochtend~

'Goede morgen slaapkoppen.' Zegt Katharina en huppelt vrolijk de kamer in. 'Ga weg.' Zeg ik. 'Aw kom op. Ik heb ontbijt voor de 2 tortelduifjes.' Zegt mijn lieftallige zusje en plof op mijn bed. Collin slaap gewoon nog steeds.

'Ik maak Collin zo wel wakker.' Zeg ik. Katharina zet het dienblad neer. 'Deed het pijn?' Zegt mijn zusje zacht. 'Wat?' Zeg ik en kijk haar niet begrijpend aan. 'Gisteren avond.' Zegt ze. 'Nee, beetje in het begin maar het was fijn.' Zeg ik.

'Oké. Ik vind jullie leuk samen.' Zegt ze en gaat weer weg. 'Is ze weg?' Zegt Collin. 'Je was wakker.' Zeg ik. 'Ja maar ik wilde het niet ongemakkelijk voor je maken.' Zegt Collin. 'O dan is het oké. Laten we eten.' Zeg ik. Ik zoek een shirt. Maar die ligt in de hoek van de kamer.

'Collin, liefje. Wil je een trui van jou pakken voor mij.' Zeg ik. 'Waarom doe je het niet zelf.' Zegt Collin en grijnst naar me. 'Ikbennaakt.' Zeg ik zacht. 'Ja dat weet ik.' Zegt Collin. 'Smeerlap. Please.' Zeg ik en kijk hem met puppyogen aan.

'Kusje, en dan krijg je een trui.' Zegt Collin en tuit zijn lippen. Ik druk mijn lippen en die van Collin. Hij lijkt tevreden en haalt een trui voor me. Hij pakt ook een boxer en gooi de trui naar mijn hoofd. 'Thanks.' Zeg ik en doe de trui aan.

We eten samen gezellig en dan ga ik douchen. 'Maddie, kan ik nu douchen.' Zegt Collin. Ik knik. O ja Collin ziet dat niet. 'Ja, ik doe alleen nog mijn mascara.' Zeg ik. Collin loopt binnen en stap onder de douche. Ik doe mijn mascara en loop naar beneden.

Ik zie Katharina lief bij Fabian liggen. Ik pak mijn telefoon en maak een foto. 'Waarom?' Zegt Fabian, die me door heeft. Oeps. 'Jullie liggen gewoon cute.' Zeg ik. 'Madison, ik zie mijn oude broer weer als zich zelf sinds jou. Dat is fijn.' Zegt Fabian. 'Dank je, daar ben ik blij om. Katharina is ook een stralend meisje sinds jou.' Zeg ik.

'Mad, we zijn allemaal er beter van geworden sinds onze mates.' Zegt Katharina. 'Klopt.' Zegt Collin en loopt binnen. 'Kan je die foto doorsturen?' Zegt Katharina. 'Ja hoor.' Zeg ik. Ik stuur de foto naar mijn zusje. 'Die wordt mijn achtergrond. Hij is geweldig.' Zegt Katharina.

'Kijken.' Zegt Fabian. Collin en ik gaan naast Katharina en Fabian zitten. 'Ik ga zo wel vliegen.' Zeg ik. 'Oké, zal ik mee?' Zegt Katharina. 'Ja gezellig.' Zeg ik. De deur bel gaat. 'Wie kan dat zijn?' Zegt Collin en loop naar de deur.

'Maddie, Katharina. Het is voor jullie.' Zegt Collin. Ik kijk mijn zus raar aan. We staan op en lopen naar de deur. 'Elizabeth?' Zeggen Katharina en ik tegelijker tijd. 'Mam en pap liggen in het ziekenhuis. Jullie moeten mee naar huis.' Zegt mijn zusje in tranen.

We nemen haar in onze armen. 'Wat is er gebeurd?' Zeg ik en neem mijn zusje mee naar binnen. 'Ze zijn vergiftig door een draak. Ze waren op bezoek en toen hebben ze hun vergiftig. Ze liggen nu kritiek in het ziekenhuis.' Zegt Elizabeth.

'Verschrikkelijke actie van die vijandige draak, zullen wij mee gaan?' Zegt Fabian. 'Ja, als het kan.' Zegt Katharina. Ik voel een traan langs mijn wang. Ik was er niet om hun te helpen of mijn zusje te helpen. Ik heb gefaald als zus en als toekomstige koningin.

We pakken de benodigde kleren en vertrekken naar mijn groep. Naar het ziekhuis.

___________

Weer een deel, de updates kunnen heel erg vertragen de komende 3 a 4 weken. Ik ben namelijk nu in Italië en weet niet hoeveel tijd ik kan besteden aan wattpad. Ik hoop dat jullie dit begrijpen. Ik doe me best zo veel mogelijk te schrijven voor jullie.

Publiceerd: 29-07-18

1092 woorden

Dragon wings of Fire (Deel 2 I am the lost Dragon)》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu