V.

2.2K 281 25
                                    

2018. május 09.

Felix nagyon egyedül érezte magát az iskolában. Mintha Changbin teljesen elfelejtette volna a létezését. A tudat jobban fájt neki, mint a tapasztalás, hiszen ő mindig a legjobban teljesített, ha Binről volt szó. Támogatta, amiben csak lehetett, megvigasztalta, a fiú hátba szúrása pedig sosem ötlött fel fejében, pedig volt pár vitájuk még egy évvel azelőtt.

Akkor mit rontott el? — gondolkozott, és figyelmetlenségének meg is lett a következménye. Neki ment valakinek. Nem volt éppen nagyon alacsony, maximum fél fejjel kisebb, mint ő, de ettől függetlenül tekintélyt parancsoló volt az alakja. Felpillantott Felixre, aki amint észrevette, kivel is van dolga, nagyot nyelt. Egész nap csak kerülgették egymást, most pedig szemtől szemben álltak. A feszültség tapintható volt.

— Ő ki? — szólalt meg egy női hang Changbin mellől. Az ausztráliai származású akkor vette csak észre, hogy feltehetőleg Kyunghee lóg a másik karján, mint valamilyen fertőző vírus. Úgy érezte, el lett árulva.

— Ahj, tényleg. Kyunghee, bemutatom Felixet. Felix, ő itt Kyunghee. — A bemutatkozásnál döbbent rá valamire a fiatalabb. A Kyunghee túlságosan is ismerős név volt a számára...

◎☎︎◎

CHAN
szia, most végeztem.
hol tudnánk találkozni?

FELIX
elmegyek az egyetemre, ahol tanulsz.
ott leszek a bejáratnál.

CHAN
oké.

◎☎︎◎

Felix kifújta az időtlen idők óta bent tartott levegőjét, majd lepillantott a kissé koszos edzőcipőjére. Annyira rohant, találkozhasson az idősebbel, hogy még át sem öltözött az izzadságtól átázott ruhájából. A csaló napsütés ellenére sejtette, hogy meg fog fázni.

Pár perc múlva megállt előtte valaki. De nem Chan volt az, hanem egy szőke hajú fiú. Egy nagyon aranyos szőke hajú fiú.

— Vársz valakit? — kérdezte barátságosan az idegen. Felix bólintott. — A legtöbb osztály ma díszít. Van egy ilyen verseny. Pár másodperce jelentették be, hogy áttették mára.

— Akkor te miért nem vagy bent? — gyanakodott a fiú.

— Megszöktem — felelte, kivillantva fehér fogait. — A jelek szerint nem egyedül — fordult meg, mert hangokat hallott. A másik is abba az irányba nézett, és felsóhajtott.

— Minho hyung, segítened kell. — A megnevezett személy felismerte Felixet, bólintva, majd jelentőségteljesen nézett a harmadik tagra, hogy nekik kettesben kell beszélniük.

— Woojin, később még úgyis találkoztok, mert Chan is vele fog találkozni - bökött fejével a középiskolás felé. Woojin bólintott, majd biccentve indult el, minél messzebb az iskolától. — Mit szeretnél?

— Hyung, Kyunheeről lenne pár dolog, amit meg szeretnék érdeklődni... - Minho arca megrándult a kérés hallatán.

— Rendben. Mit szeretnél tudni róla?

◎☎︎◎

CHAN
szia!
ne haragudj, de ez a hülye díszítéses verseny most kezdődött. elbújtam a raktárhelyiségben, viszont nem tudom, meddig tart, amíg woojin kirángat innen, és munkára fog, szóval addig itt tudunk egy kicsit lelkizni.

FELIX
ha ugyanarra a woojinre gondolunk, akkor a kirángatásodra nem lesz lehetősége, ugyanis valószínűleg már rég otthon van.

CHAN
mi?!
megszökött, nélkülem?
ah, ez lesújtó. azt hittem legjobb barátok vagyunk, erre tessék.
ám most te, changbin és a jelek szerint barátnője vagytok a középpontban. taglald kérlek a kapcsolatot!

FELIX
ő nem changbin barátnője, nem. sosem lesz az, mert nem érdemli meg.

CHAN
miért gondolod ezt? mindenkinek van egy esélye, attól függ, hogy mikor játssza el.

FELIX
ő már többször is eljátszotta, sőt. minden határt átszabdalt.

CHAN
?

FELIX
a neve park kyunghee. minho hyung volt barátnője.

CHAN
felix, egy dolgot tudok csak hozzáfűzni.

FELIX
mit, hyung?

CHAN
nem szabad, hogy changbin is átélje azt az összes borzalmat, melyet ez a lány képes nyújtani, szeretet helyett...

FELIX
miért, az a lány nem csak megcsalta?

CHAN
már ennyihez is túl fiatal vagy.

FELIX
nem igaz! 16 éves vagyok.

CHAN
én pedig 22. :)

FELIX
:(

CHAN
nem mondhatom el az egész történetet.
mentsd meg changbint!

TRY AGAIN ♡ changlix ✓Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt