XIV.

2.2K 254 29
                                    

2018. június 19.

Csupán három nap volt, amíg Chan nem jelentkezett, de Changbin azt hitte, hogy ezek alatt teljesen elvesztette az eszét. Nem volt képes aludni, a szabadidejét felhasználni, de még gondolkodni sem. Csak reménykedett Chanban, hogy megoldja a problémát, elkapja a tettest és megmenti Felixet. Másra nem is vágyott.

Ijesztő volt, amikor kapott egy telefonhívást, hogy a fiú biztonságban előkerült. Egy álomnak tűnt, ami elfeledtetheti a valóságot. Binnek kellett pár perc, amíg felfogta a hallottakat, viszont utána rohanva ment el a ház elé, ahova Chan irányította.

Az izgalomtól kiment a fejéből, hogy a célja a barátnője lakása, mert most ő is háttérbe szorult. Csak Felix volt számára a fontos.

◎☎︎◎
2018. szeptember 06.

JISUNG
ÁLLJUNK MEG!
SZÓVAL AKKOR MEGLETTÉL ÉS NEM HALSZ MEG A TÖRTÉNET VÉGÉRE?
AH, DE JÓ!

FELIX
hogyan beszélgetnék veled, ha meghaltam volna, hmm?

JISUNG
jogos.
szóval changbin barátnője volt a tettes?
az a kyunghee?

FELIX
igen. miután letartóztatták, mert a pincéjében tartott, chan elmondta, hogy ez a lány terrorizálta minhot és azzal fenyegette meg, hogyha nem teszi azt, amit kyunghee akar, azaz, hogy minho legyen a barátnője, akkor megöli seungmint.
chan mentette meg a két fiút, azóta pedig kyunghee vadászott rá. az én ügyemben csalinak használta magát, megmentett és szerencsére túlélte. amikor azt írta changbinnak, hogy lehet, hogy az igazság fájni fog, már tudta. amikor azt kérte tőlem, hogy majd mentsem meg changbint, amikor magába fordul, már akkor is sejthette, hogy ez lesz.

JISUNG
wow.
ez a vége?

FELIX
nem.
folytassam?

JISUNG
naná.

◎☎︎◎
2018. június 19.

Felix össze volt zavarodva. Nem talált a miértekre választ, azok pedig csak szaporodtak a fejében. A csuklói még fájtak a bilincsek szorításától, a sápadt arca és mindene porban úszott. A térdei remegtek és bármelyik percben összeeshetett. Chan csak az előbb vonult kicsit arrébb, hogy értesítse a mentősöket is, addig pedig Felixet egy rendőrnő takarta be egy pléddel és megkérte, hogy nyugodjon meg, valamint üljön le. A fiú az utóbbit örömmel megtette volna, viszont egyszerűen képtelen volt mozogni. Reszketett a félelem utóhatásaként. Egy ölelést akart, egy bátorító szót.

— Felix — Changbin pár méterre állt tőle. A rengeteg izzadságcsepp bizonyította, hogy futott. Aggódó tekintetében csillogott valami más is, amikor közelebb jött és óvatosan, hogy ne okozzon fájdalmat neki, átölelte a barátját. — Most már itt leszek, ne félj! — suttogta a másik nyakhajlatába. — Én annyira hülye voltam. Kyungheen látnom kellett volna, hogy ilyen és ő akart megölni. Ez az én hibám.

— Miért lenne a te hibád? Neki nem voltam szimpatikus, ez az én gondom. — Az ausztráliai nehezen bírt beszélni. A szája sarkán volt egy seb, melyből skarlátszínű vér szivárgott.

— Nem, ne is gondolj rá, hogy a tiéd! Kyunghee megérezte, hogy te mindig fontosabb leszel számomra, mint ő, ezért el akart téged távolítani az útból. — A fiatalabb szemei kikerekedtek, a lábai instabilabbak lettek, mint eddig és szó szerint Bin karjaiba esett.

— Ezt vehetem egy vallomásnak? — Elbújt Changbin pulcsijában. Nem akart a szemébe nézni, túlságosan zavarban volt ahhoz.

— Veheted, mert éppenséggel ez egy vallomás — mosolyogva sóhajtott fel. — Megérdemelte Kyunghee, hogy utáld, de én nem érdemlem meg, hogy szeress.

— Hülye vagy? — Felix idegesen állásba küzdötte magát. — Szerinted a raboskodásom alatt hányszor kérdezte meg tőlem a lány, hogy szeretlek-e? Azt mondta, hogy akkor nem bánt, ha azt mondom, hogy nem. Sosem mondtam ezt, mert szeretlek. És igen, féltékeny voltam rá, viszont senkinek nem akartam bevallani. Aztán elutaztál, ott volt Woojin, vele pedig megosztottam ezt, a világ pedig onnantól valóságnak tűnt, mert tisztában voltam azzal, hogy mit akarok. A te szerelmedet. — Felix hadarni kezdett. — Huh, ez de nyálas volt... — Changbin reakcióként vagy éppen ahelyett kisimított egy tincset Felix szeméből.

— Szeretnék kérni valamit, Lixlix — A kisebb csodálkozva pislogott. Bin sosem mondta ki a becenevét ilyen sok érzelemmel - igazából Felix nem is emlékezett arra, hogy az interneten kívül használta volna, de nem is tudott ezen agyalni. Changbin egyre beljebb jött a személyes terében, ő pedig jól tudta, hogy a másik mit akar. Lehunyta a szemét, sóhajtott, majd megérezte a csókot, amit olyan régóta magának akart. Bin ajkai puhák voltak, édesek, óvatosak. Ettől a tettől mintha Felix száján a sebek begyógyultak volna. Közelebb húzta magához az idősebbet, hogy minél jobban érezhesse annak szerelmét — Kezdjük újra.

A mentőautók szirénái hallótávolságon belül szóltak és Chan is elindult feléjük. Felix mosolyogva biccentett.

Kezdjük újra.

◎☎︎◎

JISUNG
istenem, de imádom a happy endeket.
bár mondjuk arra nem számítottam, hogy ahhoz, hogy bevalljátok egymásnak az érzéseiteket el kell téged rabolni.

FELIX
az élet kiszámíthatatlan események sorozata.

JISUNG
visszagörgettem a beszélgetésünkben és azt írtad, hogy közted és changbin között nem a legjobb a viszony és ezért szeretnél hozzám jönni.

FELIX
öhm.
igazából múltkor majdnem lefeküdtünk, szóval most távol kell tartanunk magunkat egymástól, mert szerinte addig "azt" nem tehetjük meg, amíg be nem mutatom a szüleimnek.

JISUNG
értékelem, hogy őszinte vagy, szóval cuccolj ide hozzám mára. együtt megcsináljuk a leckét, meg ilyenek.

FELIX
szuper barát vagy!

JISUNG
de ennek van egy kis ára...

FELIX
?

JISUNG
holnap be kell mutatnod changbint a szüleidnek :D

FELIX
meglesz, ne aggódj ;D

VÉGE
2018. 08. 24., péntek
🌹|wOncOn|🌹

TRY AGAIN ♡ changlix ✓Où les histoires vivent. Découvrez maintenant