Utószó

1.6K 161 15
                                    

Ez hihetetlen. Ide is elérkeztünk.

Április 22-től augusztus 24-ig íródott a Try Again. Ez alatt az idő alatt sokszor elbizonytalanodtam és az ujjamat vonzani kezdte az unpublikálás lehetősége, de végül nem töröltem le, azért, mert mindig kaptam pozitív visszajelzéseket, hogy folytassam és nem akartam csalódást okozni azzal, hogy szavak nélkül leszedem.

Még most sem vagyok vele megelégedve. Érthetetlen és kusza lett, főleg Chan megszólalásai.

A negatív tulajdonságai mellett természetesen pozitív is található benne; fejlődtem az írása során, mind a Stray Kids ismerete, mind pedig az írás terén.

A "könyveim" közül nem a kedvencem, de ettől függetlenül megérdemel pár tényt;

1.) Kyunghee először csak egy egyszerű barátnő lett volna, de hirtelen yandere lett belőle - ez a történet legnagyobb hibája.

2.) Hyunjinnak több szerepet szántam volna, hogy kémkedjen Felix és Woojin után Kyunghee utasítására, viszont végül csak Felix edzőtársa maradt.

3.) Tervben volt, hogy Woojin és Felix összejönnek, de nem.

Azt megígérhetem, hogy nem ez volt az utolsó ChangLixes történet, amit feltöltöttem Wattpadra és abban is reménykedem, hogy ennél csak jobbakat fogok gyártani.

Köszönöm, hogy velem és a Try Again-nel tartottatok!
Találkozunk a következőkben!

TRY AGAIN ♡ changlix ✓Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon